Hvorfor ikke da opplyse dette overfor alle. Dersom dere i fremtiden gjør det, er jeg veldig tilhenger av Galdhøpiggrennet. Dersom dere i fremtiden ikke gjør det, håper jeg det nye Loftsrennet danker dere totalt ut.
He-he 1: Enda finere og mer variert trase.
He-he 2: Galdhøpiggrennet av i dag er VELDIG positivt, men det lever ikke opp til ånden av hva det var (løs hel/fast hel: didelibang). Det har iallefall veldig lite med tradisjon å gjøre at det kun er for telemarkere.