Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Litteratur om kiting
#2961 12/03/2005 11:02 AM
Frida Offline OP
Nytt medlem
OP Offline
Nytt medlem

Heisann!Jeh lurer på om det er noen der ute som vet hvor jeg kan få tak i litteratur om kiting. Skal skrive en stor oppgave om emnet og trenger derfor all den informasjonen jeg kan få.Setter veldig pris på om de som vet noe hadde gitt meg et lite tips.på forhånd takk mvh Frida.

kite
Frida #2962 02/05/2005 10:54 PM
Nytt medlem
Nytt medlem

Hei. Det spørs litt hva du er ute etter... Histore, utvikling, utstyr, triks osv. Det finner mye bra info på www.kite.no. Skal du skrive en stor oppgave som vil komme kite-sporten til gode er det nok mye informasjon å få blant folk i miljøet :)Kan gi deg noen kontakter om du er interessert... Send meg en melding smile

Sherpafilm.no
Frida #2963 03/05/2005 3:09 AM
Entusiast
Entusiast

Gjengen som står bak lenth og fismens tørrfluelandet distribuerer også en dvd kalt "The Complete Kiteboarding Guide".Denne retter seg nok primært mot kiting på vann, men den kunne kanskje hjelpe deg noe? http://www.sherpadistribution.no/index.php?content=product&p_id=11

I det jeg skriver dette ser jeg at du spurte for evigheter siden, og at du sansynligvis er ferdig allerede,menmen, bedre sent enn tidsnok...

Oppgaven er ikke skrevet ferdig
Frida #2964 07/06/2005 5:50 PM
Frida Offline OP
Nytt medlem
OP Offline
Nytt medlem

Er ikke Ferdig med oppgaven så det er bare å kjøre på me alt dere vet. Skal ikke leveres førs mars neste år, så har litt tid...