Heming kun for soss?
|
More than words
|
OP
More than words
Noen slenger drit og sier Heming kun er for soss. Men hva er soss? Selv om fattern driter penger, trenger vel ikke jeg svi for det? Vi har råd til alt, men vi liker likevel alle. Penger er ikke så viktig så lenge du har nok av dem. Ånen ruler, og ATH kommer tilbake. Vi casher alt!
|
|
|
 Alltid kvalmende
|
More than words
|
OP
More than words
Dette blir jo å slenge drit, men det er alltid særdeles kvalmende å møte frisk, norsk ungdom fra Heming. de skiller seg ut med en usedvanlig klysete oppførsel
|
|
|
 Du er bare
|
More than words
|
OP
More than words
såååååååååååååå forbanna missunnelig for at du ikke har cash... At fatter tjener fett og jeg får det jeg peker + fet konto behøver ikke å ha noe betydning...Jeg casher alt jeg vil ha. damene liter det..får en det fixxx på sånt... jeg koser meg jeg..
|
|
|
 Hva er galt med KR
|
More than words
|
OP
More than words
Vi kan kjøpe oss det vi vill, gjøre hva vi vill.Dere der nede på flata er bare døds misunnelig. Hadde dere kunne kjøpt dere fri fra det meste så hadde dere gjort det samme. Cash is king og kr er makt..Digger begge!!!!!
|
|
|
 yiha
|
More than words
|
OP
More than words
|
|
|
 Lordz
|
More than words
|
OP
More than words
Tøde cashnigner er vel bedre en skiferdigheter? NöttHeadz...
|
|
|
|
|
|
 Det er ikke penger det er snakk om...
|
More than words
|
OP
More than words
Det er den jævla sopete klyse oppførselen til mange av sossene! å skryte så jævlig av pengene sine betyr bare at du ikke har noe annet å skryte av... Dere tror kanskje at damer liker den oppførselen deres, men det er egentlig motsatt... De liker gutter som jobber litt for pengene sine, og ikke får dem slengt etter seg... Menge jeg vet om tjener fett med cash, men de skryter ikke av det!
|
|
|
 toppen av åsen suger!!!
|
More than words
|
OP
More than words
Den der klysete oppførselen kan dere legge opp... Den kommer dere ikke langt med, og det øker ihvertfall ikke populariteten deres...
|
|
|
 Herregud!!!
|
More than words
|
OP
More than words
Slutt nå å diss folk!!!Man er som man er....dere som ikke liker det kan holde kjeft!Ingen er mere verdt enn andre, med eller uten cash. Husk det!
|
|
|
 Fra Bærum
|
More than words
|
OP
More than words
Jeg kommer fra Bærum - familien har nok penger, MEN jeg klarer meg selv! Det er da du er tøff... Leve av studielånet og sommerjobb, spare og reise billig, kjøpe det viktigste utsytret, ha noe å glede seg til. Billige turer er stort sett mer opplevelsesrike enn dyre - du må finne ut av ting selv, prøve deg frem. Ikke kjøpe deg til alt!Friheten i fjellet er gratis, og selv om jeg en dag blir rik, er ikke det noe å glede seg til - det er aldri moro å arve penger!
|
|
|
 bærum har de største og fleste sossene
|
More than words
|
OP
More than words
ellers hadde dette aldri vært en diskusjon. Og sossene er like store idioter som alle andre idioter. De vet det ikke selv hva som feiler de engang.. Toppen av idioti
|
|
|
 Alltid vært vemmelige
|
More than words
|
OP
More than words
Alle fra Heming (og Ready og Njård) har til alle tider vært noen uspiselige klyser. Det er noe med væremåten, med artikuleringen, med klærne, med hårsveisen, med hele pakka som er totalt spyfremkallende. "La det koste- far betaler" er jo slagordet deres, men det fine er at vi som må skaffe oss kronene sjæl har så utrolig mye mer cred både hos damene og hos alle andre. Klysene har cred kun hos hverandre og blir ledd ut i alle andre miljøer. Oppfordring: Bank en Heming-klyse I DAG!!!
|
|
|
|
|
|
 Heming IL og soss?
|
More than words
|
OP
More than words
Var det ikke Heming IL som arrangerte NM Telemark 2004 i Kvitfjell? Jeg oppfattet ikke at de hadde noe som tilnærmet kunne kalles soss. Jeg var med under hele rennet, også på lagledermøtene. Jeg kunne ikke merke noe i nærheten av soss hverken blant arrangører eller deltakere! En STÅ PÅ gjeng, som gagner skisporten, vil jeg si!
|
|
|
 Ikke alle!
|
More than words
|
OP
More than words
Mange fjortiser i Heming er sikkert klysete, men det er mange som ikke er det også. Kjenner noen særdeles hyggelige folk i Heming. Uansett så vokser unga av seg det verste klyseriet når de blir kvitt kvisene, da er det ikke kult å skryte av pappas penger lenger. Vi får la dem være klysete nå, de blir sikkert hyggelige seinere.
|
|
|
 ...men hva med....
|
More than words
|
OP
More than words
...alle kidsa i Krødsherad IL som bare er i veien på Norefjell? De fleste har vel opplevd å være i ferd med satsen på bigjumpen for å plutselig få en bitte liten drittunge med blå jakke inn over skituppene dine fra siden og snapper hoppet rett foran deg...? Faen heller, de skulle vært sparka midtfjords...
|
|
|
 Til sur...
|
More than words
|
OP
More than words
Det har ikke noe med soss å gjøre? har det vel?
|
|
|
 hmmm...
|
More than words
|
OP
More than words
har kjent no sosser som jeg ikke gadd å vere med engang til slutt, for de var altfor klysete... de hadde en sånn "jeg er bedre enn alle andre" holdning som var utrolig kvalmende... noen jenter synes det er kult på begynnelsen, men jeg personlig synes det er mye mer sjarmerende å utrolig mye kulere m gutter som vet å jobbe for det de vil, å som ike er no bortskjemte folk som går til pappa når de trenger hjelp...! jeg sier ikke at alle fra heming, ready å de der er sånn, men en god del av de...men det er nå greie folk derfra også...!!! men som sagt, det er noen av de som har misforstått litt...
|
|
|
 Hva med et norskkurs?
|
More than words
|
OP
More than words
Tittet så vidt innom her, i håp om at denne diskusjonen ikke skulle være helt på vidda.. Men dengang ei..Uansett.. Til dere der oppe i åsen.. Hvis penger er alt, og dere kan kjøpe dere fri fra alt, så er kanskje ikke noe norskkurs interessant?? Ser dere kunne trengt en oppfriskning...
|
|
|
|
|
|
 føkkfaces ute dær!
|
More than words
|
OP
More than words
hei æille som mena nogo uinnteresant um dæ døkk betegna som soss! e ha jobba mæ dæ summe tå døkk betegna som soss i 5 år, sjøl æ e ein odelsgut frå otta. sjækk resultatlistein frå skimania å sjå alt oss ha kjøft oss dær... dæ æ betalt mæ knallhard jobbing tå ungdom som har heilt andre ting i huggu heil cæsh. att døm har foreildre som tjene bra kein ikkje gå utover døm. e ha ikkje sett nogo tå dein mentaliteten døkk visa ått men dæ æ kanskje fordi e ha haft betalt! sytekoppe og pudding som gjøyme se bak nicks ser e eillers på som useriøse!
|
|
|
 ånen?
|
More than words
|
OP
More than words
kem æ du ånen? æ fra dombås sjøl..! stilig at d æ nun fra her uppi å som åpenbare se, sjøl um du kanksje ikkje bur her lenger...?? :P
|
|
|
 Til Ånen!
|
More than words
|
OP
More than words
Du gjemmer deg bak et nick sjøl da... Så tenk deg om før du skriver...
|
|
|
 Hva i...#&€%*§????...
|
More than words
|
OP
More than words
...GJØR DENNE DEBATTEN PÅ FRI FLYT SINE NETTSIDER??? Skjerpings, folkens!
|
|
|
 Siden temaet er så langt fremme:
|
More than words
|
OP
More than words
|
|
|
 Dette er et viktig tema!
|
More than words
|
OP
More than words
I Oslo skikrets har vestkantklubbene alltid hatt for mye makt. det har vært triksing med rankinglister, forfordeling av goder og urent trav fra aktørene i det man kan kalle "sosseklubbene". Dette er typisk for alt maktspill: Makta rår. derfor er det viktig å sette fokus på et miljø av kameraderi, arroganse, tusking og snusking for å få skiten fram i dagen og desinfisere den en gang for alle. Vestkantklysene har dessverre bukten og begge endene, men vi andr må prøve å sloss mot svina. Knus åsen!
|
|
|
|
|
|
 ojsann....
|
More than words
|
OP
More than words
...bare litt bitter østmannen?
|
|
|
 ????????
|
More than words
|
OP
More than words
Hvem dust var det som kom på å sette igang denne diskusjonen? Det var jo selfølgelig bare for å provosere, hvis det ikke var det, så har i hvertfall vedkommende et alvorlig problem spør du meg... hva har egentlig det med at faren din har rævva full av penger noe med å stå på ski å gjøre?? Jeg har fortsatt ikke sett en bærumsoss som er god på ski enda, problermet er at de ikke står på ski, de har bare hørt at det er sossete å stå på ski og skjøre pudder, men i realiteten står alt utstyret dems i garagen hele vintern! Dere skryter også av alle damene dere får, når dere skryter av hvor mye dere kan cashe ut here og der, til ditt og datt... da må jo de jentene være rimelig trangsynte! Er så lei disse diskusjonene her, at jeg får lyst til å spy (i trynet på en blæring)! Kan ikke dere en gang møte opp i bakken, så kan vi se hvor tøffe dere er i kjeften da??
|
|
|
 nickgjømsel
|
More than words
|
OP
More than words
E gjøyme me faktisk ikkje bak eit nick, namnet mitt æ enten du vil heil ikkje ÅNEN! Æ nok enig mæ innspellet um denna debatten har nogo å gjera her i det heile tatt, kun kanskje vore nogo for Dagens Næringsliv heil Finansposten kanskje. Åss bryt håndbak heil dræg rævskrok utafor Lalm samfunnshus neste laurdag klukka tålv så ser åss kæm som vinn! Ps Stevje og Pål ha rota mæ dinan!
|
|
|
 Ånen !!??!?????!!
|
More than words
|
OP
More than words
Kan ikke hete Ånen.... hva faen er det for et navn......Åsså er det den for banna dialekta di, skriv NORSK for faen så folk skjønner deg..Jævla graut mål!!!!!!!!!
|
|
|
 Så så så...
|
More than words
|
OP
More than words
Ta medisinen din nå, så går det nok over
|
|
|
 Ubetydelig diskusjon
|
More than words
|
OP
More than words
Hvorfor gidder dere å diskutere dette på friflyts hjemmeside? Hva i alle dager har soss eller ikke soss med bratt friluftsliv å gjøre? Denne siden er sikkert laget i samme ånd som selve bladet. Nemlig gleden av å være i aktivitet osv. Heming eller Drammen..samme f.... det vel. Diskuter de usaklige tingene deres et annet sted..
|
|
|
|
|
|
 To AAnen
|
More than words
|
OP
More than words
Too bad man... I think youv"e taken the game of new school skiing way too serious!! Iv"e seen you on these skimania comps, and you yell and shout like a football coach! What the hell is that man!? Chill out man... and have fun in a different way!!!! Keep it real and don"t ruin our game man...!! Peace..
|
|
|
 engasjert coach
|
More than words
|
OP
More than words
thanks for taking this to an international level, det æ e å`n nils arne eggen veit du.Støtt kult å bli lagt mærke te, ska bemerke me oppservasjonein dine å sørge for å bli ænda meir bemerka i framtida!keep on rocking untill the spins stop knocking! flipp æ feit
|
|
|
 FUCK HEMING!
|
More than words
|
OP
More than words
FUCK HEMING!FUCK HEMING!FUCK HEMING!FUCK HEMING!FUCK HEMING!FUCK HEMING!FUCK HEMING!FUCK HEMING!FUCK HEMING!
|
|
|
 Latterli..
|
More than words
|
OP
More than words
Mæst latterlie diskusjonen skjedd på læng, skjærp dokker da!!!
|
|
|
 Skulle hatt på trynet!!
|
More than words
|
OP
More than words
Helvete heller, her skal vi diskutere ting relatert til "ekstrem" sport, ikke hvor mye pappa tjener...Hvis det er noen av dere sosser som er imot meg, kan vi ordne det på gresset utafor huset mitt. så blir vi for enig!
|
|
|
 jeg blir oppgitt
|
More than words
|
OP
More than words
av å lese dette. Men jeg må si meg enig med det "frikjører fra Blærum" sa: " "Billige turer er stort sett mer opplevelsesrike enn dyre" Dette er jeg helt enig i. Jeg har vært på dyre turer med sts og langley, men de bomseturene jeg har vært på har vært mye morsommere. man kan ikke kjøpe seg gode skiferdigheter, men hadde ikke de rike kjørt ski og lagt igjen masse penger på skisteder og kjøpt alt for dyrt utstyr ville hele bransjen gått dukken. Det tror nå jeg.Personlig har jeg kjøpt kongeski av en rik dude som syntes det var for mange riper i skiene. Jeg fikk de veldig billig. Det morsomme var at alle ripene var på oversiden av skien. Å disse folk som har mye penger bør man holde seg for god til, og jeg synes det tyder på misunnelse.
|
|
|
 ok
|
More than words
|
OP
More than words
alle i Hemming er bortskjemt, så dem under Da Gathering.....så utlig sossete.....alt top utstyr og klær og det eneste de kunne fixe på bigjumpen var backflip......ser ikke ut som fatterns penger hjelper dem nå spess i skiprestasjoner
|
|
|
 /\ dust.
|
More than words
|
OP
More than words
Herre. Tror at du over ikke så de andre Heming gutta i Narvik annet enn de som tok Backflip.... tror du dreit deg litt ut der,.
|
|
|
 Hrrrmmmfff
|
More than words
|
OP
More than words
Jævla forbanna ekle arrogante slimete sosseklyser, bli med utafor så skal dere få så mye grisebank at dere kan vri blodet ut av de derre jævla klysete lacostegenserne deres.
|
|
|
 NICK?
|
More than words
|
OP
More than words
NICK like du backstreet boys? Der dreit du dæ ut......
|
|
|
|
|