Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Side 2 av 2 1 2
ehhh.. jaha, a# ???
More than words
OP Offline
More than words

du fant ikke på no bedre å si tilbake??? ja der traff du godt altså...! det må jeg si...! ehhh... finn påno bedre å gjør du, er nok for ditt eget beste...!

More than words
OP Offline
More than words

.

More than words
OP Offline
More than words

hemming gutta va jo drit god på ski, hvor er hemming foresten..... men d va mange av dem som tok samme trexe a?

More than words
OP Offline
More than words

Har bevisst ungått denne diskusjonen en lengre periode nå, men idag havnet jeg altså innom. Det første som slår meg er....hva\hvem\hvor er Heming?

i love heming(not)
More than words
OP Offline
More than words

heming er en gjeng sosser fra holmenkollen. de blir trent som man blir trent på en fotballtrening. når de er med i en konkurranse, er det akkuratt som en fotballkamp; en skrikende trener på sidelinja.. sykt spørru meg.

d er feil spør du meg..!
More than words
OP Offline
More than words

altså, noe av den virkelige gleden v newschool å jibbing er jo nettop det at alt er bare lekent og gøy...! d blir jo feil når man trener å trener m en trener som flyr i taket om du ikke klarer ting...! blir altfor likt alpint å sånbn da, å der er alt så altfor seriøst...! men altså, vil de så versågod, bare gjør d for meg...!

More than words
OP Offline
More than words

...derfor Heming er så lavmål.Skjønner ikke at folket orker å være med på det opplegget der...

More than words
OP Offline
More than words

Man er med på det hvis man har løst! Det er jo ikke sånn at man kan ta en feks ds720 med en gang! Man må øve og øve helt til man får d til! Bedre å få hjelp av folk som vet hva det er snakk om! i dette tilfellet trenerne! Sånn at man ikke ligg bevisløs nederst i bakken!

Det med soss greierne er bare tøv! Men folks personlighet har jo litt preg på hvor mye penger man har!Men penger eller ikke penger, så har man jo rett til å kalle seg en jibbe selv om man er med i et ""team""! Plz...sier bare: SLUTT Å DISS FOLK!

Kutt ut dette tullet!
More than words
OP Offline
More than words

End of story?

What the fuck??!!??
More than words
OP Offline
More than words

Nå har jeg sittet og lest hvert jævla innlegg og er pokkers lei!!!hvis dere tror at gutta i heming, som driver med freestyle, blir hærsa med av trenerene så tar du grundig feil!!!! Jeg tror faktisk at ingen blir fortalt hva de skal ta, eller blir pesa hvis de ikke mekker det.

Og folk som er på halvparten så godt nivå som adrenalin gutta, ville "kicka ass"en" til de dustene som rakker ned på skillsa deres, under en big jump contest.

Stopp denne Fu**ings diskusjonen, den er latterlig

More than words
OP Offline
More than words

Heming ut av Norge!

More than words
OP Offline
More than words

banka dei flade så siklinga heidle forbadnade gjengen, dei ska få så møje grisebank at dei ikkje kann stå på dei pipesilkane ud av nogen fødder

hårete greier det her...
More than words
OP Offline
More than words

innviterer de folka med lite visdom og kunnskap i freestyle(new school er et utdøende begrep) og generell treningsfilosofi til å ta basicen med et trener 1og2 kurs i freestyle, syntes også det er på sin plass og innvitere dere på en trening med heming alpin eller adrenalin. les treningsfilosofien vår på www.heming.no der dere kan se att vi er en breddeklubb og fokuserer på miljø og ikke resultater!keep on knocking!!!!!

Side 2 av 2 1 2

Mest lest på FRIFLYT.NO