Ja, jeg skulle så gjerne beholt en dommergjeng fra og med første året jeg, men det har seg sånn at de som er dommere også har en jobb ved siden av og ikke alltid kan stille opp - det er heller ikke alle som sitter inne med denne kunnskapen fra før... På resultatlisten fra fredagen som ble hengt opp, var kontoll og aggressivitet byttet om - dette ble veldig frustrerende for deltagerene og vi beklager på det sterkeste denne feilen, men resultatene hadde blitt det samme uansett.Takker for all støtte og all ros av arrangementet! Deltagerene løfter RFC til ett nytt nivå hvert år! Jeg leser all kritikk og lærer av det, så bare send meg en mail om det er noe dere mener - ikke sleng uberettiget og berettiget (?) drit her på forumet. Mener dere noe, har dere noen klager - send mail så skal du få svar! Jeg synes det er flott at det er en frikjøringskonkurranse i Norge i det hele tatt og føler kanskje at jeg ikke fortjener så JÆVLI mye drittslenging, men heller konstruktiv kritikk. På forhånd takk!