Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Streetboard/Snakeboard
#29256 07/05/2004 12:00 AM
More than words
OP Offline
More than words

Det virker som ingen vet om at det finnes et brett som heter streetboard/snakeboard, men saken er den at dette er et GENIALT brett som bør få større oppmerksomhet blandt dere som er opptatt av å ha et forhold til brettkjøring, sommer som vinter.

**Kjører du snøbrett om vinteren? **Mangler du brett-trening om sommeren? **Ønsker du et brett med snøbrettegenskaper på hjul? **Har du lyst på nye utfordringer?

Streetboard/Snakeboard er det ultimate treningsbrettet. Dette er brettet har mange flere likheter med snowboard enn f.eks skateboard som ikke har samme svingradius eller mulighet for bindinger!

Streetboard/Snakeboard med bindinger gjør Snowboard-treningen ennå mer realistisk.Streetboard/Snakeboard blir brukt av snøbrettkjørere rundt om i verden som snowboard - treningsbrett

Dette brettet er billigere og gir en realistisk trening i forhold til andre alternativer som f.eks dyre trenings-studioer, turn/trampoline trening.

Skateparkene er dessuten bygget for å bli brukt

Hjemmesiden min er: http:/www.snakeboard.no

PS.Beklager til fri-flyt dersom dere oppfatter dette som et markedsførings stunt og kanskje er det det, men det hadde vert hyggelig om dere tok kontakt og kanskje skrev litt om dette fantastiske brettet i bladet deres.

More than words
OP Offline
More than words

JEG oppfatter det i hvert fall som et lusent forsøk på å skaffe seg gratisreklame. HUFF!

More than words
OP Offline
More than words

he he he the, official snakeboard website ??

More than words
OP Offline
More than words

Nei nei nei..... Odd Gynter Olsen dette går for F ikke an.... Om du vil ha reklame for de produktene dine så kunne du jo ha kjøpt deg en annonse på friflyt. Enten i bladet eller her på siden. Dette er et forum for diskusjon ikke en gratis reklameplass for alle slags importører av festlige "ekstremsportprodukter".Men nå har vi jo adressen hans, så jeg anbefaler alle å sende en hyggelig og konstruktiv mail til Odd Gynther for å si hva dere synes om produktet hans og denne "kreative" markedsføringen han driver med.....

More than words
OP Offline
More than words

Har prøvd snakeboard en gang, og selv om jeg hverken skater eller står på snowboard var det jo litt moro. Men fy så farlig det er. Går jo ikke an å hoppe av om man faller!

More than words
OP Offline
More than words

Hvorfor er så godt som samtlige bilder på siden photoshoppa??? Når skating finnes, hvorfor vil dere at folk skal drive med dette. Dere har tatt en gjeng skatebilder og matchet på noen "snakeboardere". CromaKey fra 60talls britiske filmer ser jo mer ekte ut enn noen av bildene på siden deres. føler at dere søker å utnytte se svaksynte og vil derfor melde dere til bilndeforbundet for spekulativ markedsføring... he he

More than words
OP Offline
More than words

Jeg synes snakeboard virker konge,nen jeg har bare prøvd det litte grann. jeg står mye på snowboard om vinteren, men jeg trenger en ny utfordring om sommeren...jeg har selv tenkt å kjøpe snakeboard, men jeg skulle øønske det var en butikk i Bergen...Jeg har sett mange kule filmer av snakeboardere...

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå