eventuelt bare legge turen innom skiforumet.no, der har alle fast brukernavn og ting blir tatt ganske særiøst. Har moderatorer som fikser opp om det blir no tull. Har forresten 198 brukere så langt, ble startet i jan/feb 2004.

Mvh crew