Jeg kjørte på ski når jeg var der oppe. Besøkte min søster som bodde der oppe...er vel 2 år siden jeg var der nå. Fikk ikke kjørt så ekstremt mye siden hun hadde besøk av noen venner deler av tiden jeg var der,men fikk kjørt på baksiden av breen bak byen ned i Fardalen...ganske så bra der...ble mest scooter turer på meg,men fant mye bra steder både for kiting og ski kjøring på de turene!!! Colesbukta som er nevnt her er perfekt for kiting!! Lange lange vidder som du bare kan skli over lite kupert så perfect for crusing!!! Skal definitiv tilbake til grom øya for å kjøre på ski!! Er så sinnsykt med muligheter der!! Var en tur over i pyramiden og jeg angrer den dag i dag på at jeg ikke hadde med meg skia den dagen!! Vindt sille sol ikke en sky og 30cm fresh pudder. Så utrolig mye bra fjell på veien over til Pyramiden og ikke minst rundt pyramiden!! kjente bare det rykket i skifoten da!!! Om du har mulighet til å ta deg turen til pyramiden så bør du ta med deg telt og snubble bluss...kjøre til pyramiden og kite på veien breer og vann dn som er fine å slette til å kite på om du har vinden med deg. Sove en natt i pyramiden kanskje ta en tur på en topp for å cruse ned eller kite i områdene der!! Da får du utøvd dine kite drømmer samtidig som du får en kulturell inputt når er er i pyramiden!! en grom russisk gruveby som er verdt å få med seg!!!