Er det telemarkdialekt du skriver? Mye interessant skriftligfonetisk ekvilibrisme du utøver. Selv er jeg nesten mer lidenskapelig opptatt av vannsport, bil og MC enn ski, selv om vinteren er full av skiaktiviteter, særlig løssnøkjøring. Om sommeren er det først og fremst wakeboard som står på programmet. Akkurat som en ovenstående innleggsyter har jeg tre unger, og disse er med i båten og står board. Ellers kjører jeg mye på bane både med MC og Porsche. Porscheklubben har mange fine arrangementer der en virkelig kan få utfolde seg under trygge forhold. For de som ikke har prøvd en bil med 400 hester på bane: Ski blir liksom litt tamt. Og for de som ikke har prøvd en MC med 170 hester på bane: Porsche blir liksom litt tamt. Men jeg skal innrømme at det blir begrenset med drops og flips med bil og MC, selv om det av og til blir et par rotasjoner med Porschen. Wakeboard er også utrolig kult og veldig utfordrende. Dette er jo helt analogt til ski og snowboard, og følelsen er ganske lik. Bra tråd, dette!