Synes sammenligningen din er teit (I mangel av et et ord som kunne fått meg til å virke mer intelligent og kreativ valgte jeg det som passet best til innlegget ditt...)
Ja, selvfølgelig går kvalitet hånd i hånd, noen ski er dyrere enn andre og disse er som regel bedre ski.
Men hadde du orket å dra den prepubertale skallen din ut av pappas lommebok og lest artikkelen hadde jeg ikke orket å bruke energi på deg. Du sier indirekte at Trooper er en dårligere hjelm enn Rooster fordi den er mange hundre kroner billigere. i tillegg prøver du å si det på en kvikk og morsom måte... Tulling!
Begge hjelmene lages av TEPEX carbonfiber. Trooper er billigere fordi den er billigere å produsere! Gjør det den til en dårligere hjelm..? Neppe..Beskytter den like bra som Rooster...? Garantert.. Gjør det den til en hel annen modell fra Sweet..? Ja..
Men fortsett med å basere utstyrsvalgene dine på at det dyreste er best.. Så kan vi andre nyte denne flotte hjelmen til en hyggelig pris! Så kan du kjøre rundt med Sweet Rooster og tro at du har en mye bedre hjelm enn de med Trooper...