Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Longboard nybegynner
#2543 21/03/2012 10:56 PM
Boo- Offline OP
Nytt medlem
OP Offline
Nytt medlem

Hei!

Jeg er 23 år og har lyst til å kjøpe meg et longboard. Har null erfaring med skate og snowboard, men kjørt en del twintip og er en aktiv fyr.

Jeg vil bruke longboardet til cruising.

Hvordan er dette brettet til en nybegynner?http://www.xxl.no/skate-inline/skateboard/longboards/good-times-longboard-1070739?searchWord=longboard

Eventuelt, hvordan klassifiserer man hva som gjør et longboard til et bra longboard og ikke? Regner med at dette ikke er kremen, siden det er maks billig - men jeg trenger heller ikke noe veldig bra, så lenge det ikke er umulig å bruke..

Re: Longboard nybegynner
Boo- #2544 27/03/2012 12:04 PM
Fersking
Fersking

Den prisen som du betaler, tilsvarer kvaliteten på brettet... Så dette brettet blir liksom litt veldig nybegynner.. Det første brettet jeg kjøpte var noe lignende, men jeg bytttet for til et brett som var en god del dyrere og mye bedre å gøyere.

Re: Longboard nybegynner
Boo- #2545 31/03/2012 7:16 PM
Nytt medlem
Nytt medlem

Eg lagte meg eget brett av to kryssfinerplater på 6 mm trur eg. Bestilte trucks og hjul frå USA og det funkar konge, same tegning som Dervish Loaded. Sparte nokre tusen... Når du kjøper hos XXL og butikkar som ikkje er noko som helst spesialiserte på det, feks lekebutikkar, så får du nokså stive trucks og hjul som ikkje spinner ein brøkdel av kva skikkelig utstyr gjer. Så er nokså enig med Bjorn193 om at du fort ville ha bytta!

Om du vil legge litt i noko, så tenk kvalitet. Mykje meir kjekt då! laugh

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå