Er inne på fri flyt sin nettbutikk og sjekkar ut nokon skifilmar. Men alle er så svina dyre! Kan nokon forklare meg kvifor og kvar eg eventuelt kan få tak i desse filmane billigare. Dette er ikkje for å sverte Fri Flyt, men fordi det er litt kjipt å måtte ut med tusenlappen for å sjå eit par tri filmar. (Kan jau ikkje verken laste dei ned, leige dei eller sjå dei på nokon annan måte enn å kjøpe...)