canada goose
|
More than words
|
OP
More than words
noen erfaringer med disse? er de så gode som alle skal ha de til? hvor selges de?
|
|
|
 ..
|
More than words
|
OP
More than words
er ikke goose ut? parkashypen liksom? får kjøpt de på gamletorvetsport mener jeg
|
|
|
 canadian geek
|
More than words
|
OP
More than words
...er ikke det litt sånn svensk likksommillionær med vannkjemma hår? Carhartt har noen sweete parkaer til halve prisen som er bra.
|
|
|
 fashionstatement
|
More than words
|
OP
More than words
...er det ikke. men canada goose skal "visstonk" være det beste på dunjakker som er varme. derfor jeg spør, om det finnes erfaringer. (om det er et fashionstatement er jo det kult også.)
|
|
|
 De er dødsdigge
|
More than words
|
OP
More than words
Jeg sa til meg selv at jeg ikke skulle fryse mer etter forsvaret.....med en Gås trenger du ikke det....ekstra + for tynt fleece for i lommene..deilig.
|
|
|
 .
|
More than words
|
OP
More than words
Tror Ferner Jackobsen også selger de.
|
|
|
|
|
|
 stockholms soss
|
More than words
|
OP
More than words
canada goose var poppis i sweden for 3-4 år siden.. sikkert bra jakker, men greien der borte var ihvertfall at folk hadde det for å vise at de å kunne prøise 6000.- for en bratz jakke. får sikkert kjøpt de for 500.- brukt av knugen.. helly hansen parkasen må vel være et bedre valg vel
|
|
|
 folk er sygge her ass!!!
|
More than words
|
OP
More than words
goos er ikke ut!!! goos er den diggeste jakken som finnes! og hva er d som er så dårlig med å være keeg! carrahart a du??? er d for noe drit a? eier du ikke stil eller? kjøp goosen du den er dødsdigg!
|
|
|
 ...
|
More than words
|
OP
More than words
|
|
|
 Carhartt
|
More than words
|
OP
More than words
|
|
|
 keeg
|
More than words
|
OP
More than words
hvordan i helvete uttaler man det uansett?
|
|
|
 Goose
|
More than words
|
OP
More than words
kom til Sportco i løpet av Oktober
|
|
|
|
|
|
 Goose
|
More than words
|
OP
More than words
(Anton) SportCo skal ikke ha Goose til vinteren. Tatler på Paleet har solgt disse jakkene tidligere, skal muligens ha de til vinteren igjen, men det vet jeg ikke..
|
|
|
 Okay Wankers !!!
|
More than words
|
OP
More than words
Fashion statements, keeg, motepiss WHAT THE FUCK ARE YOU ON ABOUT?? Kjøp Dunjakken LOTHSE fra North Face, DEN er varm. og til alle Gjess, fly sydover (les: til Rivieraen eller noe) til vinteren. Burton har en dun versjon av AK jakka som er 1.000.000.000 ganger fetere enn de dårlige moteklærene du kjøper på Ferner Jacobsen. og her kommer forbannelsen "Måtte noen sneipe røyken sin i jakka deres på et litt kjipt sted når dere står i køen til Hemsedal Cafe....." Suckers !!!!
|
|
|
 til dere som sier goose er keegt
|
More than words
|
OP
More than words
NOT ANY MORE!!!! halve tiendeklasse på vestkantskoler hadde de jakkene i fjor. så tenk deg godt om før du kjøper en fjortisjakke. Uansett.. du skal lete jævlig lenge etter en boblejakke som ikke er ordentlig varm
|
|
|
 keeeeeg
|
More than words
|
OP
More than words
hvordan i helvete uttaler du keeg og keegt>?!
|
|
|
 det er engelsk
|
More than words
|
OP
More than words
keeg er engelsk, og uttales kiig. som i "reef" hvis du skjønner. kiig.og kiigt, rett frem. og hvis du er det motsatte av en keeg, så leser du såklart urdet baklengs.. skjønner?
|
|
|
 Re: canada goose
|
More than words
|
OP
More than words
No doubt: Vinteren er diggere med en goose, iallefall blir du garantert ikke kald! Kvaliteten er jævli bra, du har jakka i år på år. Opprinnelig er ikke jakka noemoteplagg, men et plagg laget for ekstremt klima.....
|
|
|
|
|
|
 Haha Geek!
|
More than words
|
OP
More than words
Det er faen meg det mest patetiske jeg har hørt!!!!!!! Hvor faen kommer du fra. Tror keg uttales kiiiig????? Er du helt på jordet eller? Enten har du vært innelåst på psykiatrisk avdeling den siste tiden, eller du kommer fra et sted langt unna Oslo. Keg kommer riktig nok fra engelsk ,men har ingen ting med geek å gjøre for faen! Uttales akkurat som det skreives, og kommer av det engelske ordet keg, for de som vet hva det er .... ja; a keg of beer. Har selv bodd et år i USA og lærte ordet der, lenge før jeg hørte det bli brukt i Oslo. Dette er nå veldig mange år siden. For uttrykket keg er helt ut, og bare fjortiser og rompiser som bruker det. Nok om det, Canada Goose, ja, også helt ut. Bare drittunger som subber rundt i de jakkene. Det vare skikkelig hipt for 3 sesonger siden, okay for to sesonger siden og ifjor var det helt ut. Skaff deg en jakke som ikke alle andre har. Finns mange varme jakker på markedet, og i mine øyne mange som er fetere enn Canada Goose. Lykke til! ...og til deg "Geek", våkn opp a!
|
|
|
 Troublemaker
|
More than words
|
OP
More than words
Du er faen meg den største kukksugern her i dag. Er det mulig å være så forbanna tilbakestående.. Jeg ler så jeg dør. Flott at du har vært i amerika et år. Gratulerer. Du er faen meg unik.
|
|
|
 ja!!!!!!!
|
More than words
|
OP
More than words
man får kjøpt de på tatler i bogstavn og i paleet. de er drit digge, å jeg har aldri hvert kald på overkroppen i min!!!
|
|
|
 Goose til SALGS:
|
More than words
|
OP
More than words
Man kan mene hva en vil om jakka, men diggere plagg i vinterkulda finnes ikke!Fordi jeg skal ned til varmen, selger jeg min billig:- Modellen er expedition parka, størrelsen er medium (tilsvarer vanlig lagre, passer folk fra 175 - 190)- Jakken er grønn, og jeg har ikke sett denne fargen solgt i Oslo de to siste sessongene. Du slipper med andre ord å møte samme jakke på gata. - Jakka er kjøpt i Canada for 1,5 år siden, og veldig fin stand.Mail: canadagoose@toeside.com
|
|
|
 Til Geek...
|
More than words
|
OP
More than words
Hei! Siden du reagerte så sterkt, var det noe jeg misforstod? Kanksje hele innlegget ditt var ironisk ment. Da beklager jeg. Forstod ikke det i farten, noe som var ganske dårlig av meg med tanke på det du skrev. Sier seg jo selv at ingen er så idioter at de tror at keg uttales kiiiiig. Sorry!
|
|
|
 trouble
|
More than words
|
OP
More than words
ok, da er vi venner likevel
|
|