Halla, legger ut den første editen jeg har laget. Den er filmet på fem dager og redigert i iMovie.. Håper på konstruktiv kritikk og tips til neste edit+ hvis noen har inspill på om der er no vits og kjøpe fce eller ett annet rimelig redigeringsprogram.
Fin edit! Etter min mening ble det kanskje vel mye kamerabevegelse, spesielt på starten. Prøv å blend ned litt, slik at ikke alt kommer i fokus. Utnytt dybdeskarpheten til 7D Men, som sagt, fin edit!
Litt enig i at det ble litt for mye kamerabevegelser i starten.. Skal prøve og få litt mindre av dette til neste edit (hvis du mente når jeg tok kameraet en vei og kjøreren kom andre)?
Men lurte på om noen hadde tips til stedycam eller noe annet som funker ved bruk av follow cam med speilrefleks (sånn bøyle sak som kameraet sitter under?) ?
Neste edit kommer til og være med flere skatere og litt mer variert nivå. Blir det da for kjedelig hvis den blir noen min lenger tror dere? Vil ikke lage en edit folk ikke orker og se ferdig. :P - Burde jeg filme i 50 fps og 1280 x 720 p når jeg ikke bruker slow mo?