Flere bondegårder i Bærum en i Voss
|
More than words
|
OP
More than words
Jeg tenker overskriften sier sitt.Dette er det lattligste jeg har lest på lang tid...
|
|
|
 Til T. ehhh.. mener Dommer
|
More than words
|
OP
More than words
Få noen andre til å blåde i fløyta a! Den løsbarten du har hengt på deg ser like mye ut som ekte skjeggvekst som dunhakene til bærumsbøgene...
|
|
|
 Deilige Dorthe Cecilie
|
More than words
|
OP
More than words
Ohhhh, hun var deilig, Dorthe Cecilie. Og hun tok meg for pengene, det lille ludderet. Får hun penger, puler hun lenge. Slik er bærumsbertene til oss bøgeguttene, de gjør som de små estlenderne i Skippergata, puler for penger lenge og vel.
|
|
|
 prøv dette
|
More than words
|
OP
More than words
http://www.vierkeege.tk/ -pappagutter. perfekt eksempel!
|
|
|
 yeyeyeyeye....
|
More than words
|
OP
More than words
Bærum ruuuullleeerrrr!!!! Som vi sier det her i Bærum: Noen har det, og noen har det ikke.. Det er vi i Bærum som HAR DET!!!Sorry boysa.
|
|
|
 Det viktigste av alt:
|
More than words
|
OP
More than words
Vel, da ble det jeg som måtte ut med det viktigste poenget...: Samme faen om du er fra Bærum eller Grorud. Samme faen om du har penger eller ei. Samme faen om du er baggy eller tight. Det viktigste er HVEM DU ER INSIDE -kanskje på tide å minne dere om sangen som går sånn: Noen barn er gule, noen barn er blå, noen barn er røde, grønne osv?! Uansett, så lenge du respekterer andre, har ingen noen som helst rett til å dømme deg. (Sorry klisjéen, men det så ut til at dere trengte noen sannhetens ord her.)
|
|
|
|
|
|
 OK
|
More than words
|
OP
More than words
|
|
|
 pøhh!
|
More than words
|
OP
More than words
Nei! Den satt ikke!! Selv om du kommer fram med noe som du trur kan være seriøst så behøver du ikke å sette en jævela stopper for denne debatten!!! For å si det sånn, får å kalle deg klarsynt så må du for faen være det også!!!! Hahh!
|
|
|
 deilige damer
|
More than words
|
OP
More than words
jeg har hatt herlig sengekos med damer fra øst og vest, tykke og tynne, vel er de tykkere på vestkanten, de spiser jo støtt, men det er ikke poenget. Det er de SVENSKE brudarna som knuller best og lengst! og svenskene kommer østfra. lengst øst finner du Stochkolm.
|
|
|
 Hvor bor de fine damene?
|
More than words
|
OP
More than words
Hver sin smak, men jeg digger aller mest mulattdamer, og det finner man fint lite av i Bærum. Der finner man derimot slumhorer fra Rykkin og Skuislummen. Slumhorer som later som om de er fine, men som bare er feite og lukter uvasket skritt lang vei.
|
|
|
 Yes da
|
More than words
|
OP
More than words
Jævleig enig med han over!!! Svenska brudar er dom besta!!!!
|
|
|
 hvem er keege?
|
More than words
|
OP
More than words
"www.vierkeege.tk" er den mest patetiske gjengen med homser som finnes... jeg skammes over å komme fra samme kant av Oslo som den gjengen der. Vær så snill og skjerp dere gutter, det er jævlig pinlig.
|
|
|
|
|
|
 sånn er det:
|
More than words
|
OP
More than words
det er så masse horer i bærum,og Oslo vest.... derfor er det ikke så vanskelig for sosser og bærums "gutter" og presse litt penger ut av papsen sin, så går de å tilbyr de 10 000 til en feeeeeeeeeeeeet dame, som selvfølgellig sier JA! Så knuller de litt, så går "gutten" hjem å legger inn et innlegg på fri flyt å skryter av at de har masse feeeeeeeeeete damer!
|
|
|
 ..
|
More than words
|
OP
More than words
Til "dommer".... Når du skriver at Grorud ikke har noen poeng tar du grundig feil, da kan du ikke ha lest alt her altså!Grorud (eller de på samma sia) har sinnsykt mange bra poenger der! Så "dommer" du kan bare gå å henge deg!!!!
|
|
|
 Hei
|
More than words
|
OP
More than words
Sier"u no gæærnt om Rykkinn eller?? Skal vi sloss????
|
|
|
 Tett Lok
|
More than words
|
OP
More than words
okei lissom:p barbie gutter finner man over alt.. face it liOm:p haheh.. på vestkanten finner man dem kanskje lettere fordi de har fått det rykter på seg, men er like mange rundt om i resten av norge og:p MEN! Sosse/pappa-gutter ER keege:p
|
|
|
 ..
|
More than words
|
OP
More than words
Digger denne diskusjonen.....
|
|
|
 hold kjeft da
|
More than words
|
OP
More than words
keege liksom.. Foreldra mine vasser i gryn, og jeg synes det er heller flaut å drive å briefe med det.. er lov å gå i vanlige klær selv om man har spenn da, kvalme klyser..
|
|
|
|
|
|
 Klarsynt? Ja visst.
|
More than words
|
OP
More than words
Kanskje jeg var med på "fornemmelse for mord" i går...? Uansett, mener fremdeles at folk gi opp denne kranglinga, fører nemlig ingen vei... Props til de som tar mitt poeng.
|
|
|
 Bøge bønder
|
More than words
|
OP
More than words
En bærumsbøg fra bondegårdhan pulte på seg rompesårhan spyttet strie rumpehårog pep tynt: Hvor var jeg i går? Han så seg rundt på rommet sittder fant han jenteskautet sittog der lå trusa full av drittman hvor var tissen i hans skritt? Jo, den var kappet ved hans bekken!Da guttevennen åpnet smekkenforventet han å finne sprekkenMen han fant en tissemann! Dæven, som han ble forbanna!Beit den av med skarpe tannaSpyttet pikken så den landaute nedi skitne sanda Måka kom å snappet pikkenslapp den så på taket av trikkenturen helt til Stovner fikk"eni svingen ned fra taket gikk"en Rotta spiste pikken oppsvelget den i sin fete kroppfordøyet ble den uten stoppSå en bøg er uten snopp!
|
|
|
 innlegg 100
|
More than words
|
OP
More than words
|
|
|