Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Side 2 av 3 1 2 3
More than words
OP Offline
More than words

Er dere ikke ferdig med dette enda?

Og du bonden fra Voss: Norge klarer seg bra uten bønder, verdiskapninga skjer på kysten og sau smaker drit.

Sånn til opplysning er jeg fra landet. Skikkelig bondelandet.

More than words
OP Offline
More than words

Punkt 1: Uten bonden importerer vi mat fra utlandet.

Punkt 2: Tipper at du og dine har fått tyn fra alle byfolk, både fra øst og vest. Så ditt lyskespark mot Bærum er kanskje litt upresist.

Det fine med denne debatten er at vi nå har de to viktigste politiske skillene i Norge siden parlamentarismen representert. Fattig mot rik, representert ved den stolte bondens siste innlegg.

Selv klarer jeg ikke annet enn å se det hele litt på avstand å lure på hvor gamle skribentene her er. Min egen erfaring er at man finner bra folk både i østkant og vestkant, og i by og land. Drittsekker likeså. Stort sett viser innleggene her et utrolig behov for å føle tilhørighet i en gruppe. Og dette gjøres gjerne ved å rakke ned på andre grupper som virker anderledes. Dette er forøvrig veldig vanlig i pubertetsårene. Men som regel vokser en seg av det. Lykke til videre alle sammen.

Siste setning i midtre avsnitt skulle lyde;
More than words
OP Offline
More than words

"fattig mot rik, representert ved bærum vs grorud innleggene, og by mot land, representert ved den stolte bondes siste innlegg."

Sånn rent hypotetisk...
More than words
OP Offline
More than words

En bonde i Bærum, blir han hatet av alle..?

More than words
OP Offline
More than words

det finnes mange fine mennesker i bærum, som ikke er nyrike klyser. Selvfølgelig er kulturen disse "Keege" gutta står for forkastelig, men kjenner mange habile fjellfolk fra Bærum. Tormod Granheim innkludert. Så "Shut up and Ride" people... dette blir for dumt.

D VÆRSTE, D VÆRSTE!
More than words
OP Offline
More than words

d verst e de der soss-fan som kommer inn på forumet å skriv på sånn her diskusjona at de har masse paenga og at vi andre bare e nån fattig jævla. DE E VÆRST"!! ellers så e d jo kanskje grett at halvparten av børeum og olso vest e homofil, men men, d e ikke min bisniss!

Fræææææææææææææns!!!!!!!!!
More than words
OP Offline
More than words

Å herregud! For en enorm samling tapere! Jeg er oppvokst på oslo vest, og på oslo vest kommer jeg alltid til og bli!!!! Overfladisk hat er som oftest en undertrykket form av misunnelse, og det merker vi! Hva er galt med dyre klær og sosse-style? Hvis man har råd til det så kan man vel få lov å kjøpe akkurat hva man vil, hvorfor skal andre bry seg!?Personelig synes jeg bærum/oslo vest gutta er fiiiine! slutt og grin, og finn noe annet å sippe dere over for dette blir for dumt! sier jo kanskje litt at forfatteren av innlegget kommer fra grodrud da, der er det ihvertfall SVART som natten....

Idiota heile gjengen!
More than words
OP Offline
More than words

Det var ett innlegg i denne diskusjonen som var bra. Ka i faen gjør den her diskusjonen her på denne siden, i dette forumet. Dette er et ski forum for helvete!!!!

More than words
OP Offline
More than words

selvom dere er misunnlige på oss som bor på nordstrand/oslo vest. trenger dere ikke tro dere er noe bedre enn oss... dere kan vell bare drite i om vi kler oss bedre enn dere! dere ser jo faens meg ut som noen harry tamser (d er d dere er og da så....) dere burde bare holde kjeft for det er vi som drar damene og dere sitter igjenn som taperne med dårlige jobber og en feit kjerring i en blokk!!!! istedenfor å bare være misunlige kunne dere jo heller prøve å bli litt lure!!

Til deg over.....
More than words
OP Offline
More than words

Bare for å gjøre et ting klart; jeg er ikke misunnelig på non sosse faen, og det går jævelig fett ann å dra damer selv om du ikke ser ut som en barbie!!!!

Til alle sosser: De fleste jenter er hetero, så dere kan bare slutte og kle dere ut som jenter!!!!!

Og til deg sm starta denna diskusjonen, sinnsykt bra innlegg det første!!!!! Stå på!!!!

bønder koster mer enn de smaker
More than words
OP Offline
More than words

for de lever jo bare på subsidier uansett.

Men de er flinke til å måke veier som bare de selv bruker.

muwhahahahaha! loooooSERS.....
More than words
OP Offline
More than words

hehe alltid like morsomt å høre "gla"bøndene" rakke ned på ungdommer av litt bedre kaliber! La oss være glætte sosser om det er det vi er da! Det er ikke skammelig og ha kapital(: Prøv og kjøp noe annet en en svett hette genser og bonde-bukser for en forandring, buk litt mer enn 10"ern på klesskapet ditt, kanskje du vil like det? Poenget er at VI IKKE BRYR OSS om en sliten utkants bonde eller pakkis finner stilen vår femi! Så kos deg videre med kraftfor og traktor dsu gutten min.....vi kjører stil i pappas bil!

More than words
OP Offline
More than words

må vell skrive noe her for å lese

More than words
OP Offline
More than words

Det er du som er wannabe oslo vest/bærum da din ape! Nordstrand er Oslo øst! ikke vest!!! tenk deg litt om før du skriver...

More than words
OP Offline
More than words

Ha!!! det må være det morsomste jeg har hørt noengang! Vi fra bærum og oslo vest kjører fete biler, har spenn, puler deilige, sossete damer, og kjører RÆVA av dere bondetapere som ikke kan annet enn å skrive bitre innlegg på friflyt. Innerst inne skulle dere ønske at dere hadde det som oss! Kom til bærum så skal jeg banke dritten ut av dere jævla utkant-tapere, som ikke får seg annet enn esel fitte og bark! Ler av dere tragiske skjebner!

More than words
OP Offline
More than words

Det var da faen så mye tullprat som folk klarte å lire av seg her. Har dere ikke bedre ting å ta dere til enn å slenge drit om folk dere ikke engang kjenner kan jeg bare gi ett råd: TA DERE EN RONK!

More than words
OP Offline
More than words

"selvom dere er misunnlige på oss som bor på nordstrand/oslo vest. trenger dere"

Hvem sa at nordstrand var en del av oslo vest? Det er akkurat slike wannabe"s som deg vi på frogner ikke trenger. Ødelegger rykte vårt gjør dere.

FORBANNA FATTIGFOLK!
More than words
OP Offline
More than words

FORBANNA FATTIGFOLK!

More than words
OP Offline
More than words

gå inn på www.beruset.net Bergens svar på Bærum henger stort sett på Geilo om vinteren "norges beste ski sted" men de kule "keegene" kan like gjerne gå naken hvor min del hvis de vil bruke pengene sine på klær, dop, biler osv får de gjøre som de vil, ville heller brukt penger på å reise på ski i Canada et par år.

Det skal ikke være lett
More than words
OP Offline
More than words

Vet dere hva, vi er alle forskjellige, og godt er det. ulike typer mennesker krydrer tilværelsen, uansett hvordan en snur og vender på det. Greit, noen ser en smule mindre macho ut enn hva som kanskje er ønskelig for noen. personlig har jeg sluttet å "irritete" meg over det. jeg observerer, og det får holde. for øvrig kan jeg registrere at det til en viss grad er en del misunnelse ute og går, og da tenker jeg ikke på klesstil... men, det er som med det meste annet, janteloven ser ut til fortsatt å ha et sterkt fotfeste blant folk. og ja, til dere som mener de behøver fysisk pryling, er ikke det en litt vel usivilisert tanke i våre dager?!

More than words
OP Offline
More than words

Du som ikke kan skrive norsk engang,burde ikke kalle alle andre for lite reflektert/utdannede osv..Ski kjørere og ski miljøet:).Det heter SKIKJØRERE og SKIMILJØET.Nisse....

Denger ikke jenter!
More than words
OP Offline
More than words

Ser det trues med deng og dunk og bank over her. Vil bare minne om at man ikke denger jenter! Når bærumsbarbiene velger å se ut som femi sopere må vi gutta med hår under arma bare ta dette til etterretning. Det blir ikke noe deng, det blir nemlig for jævlig å høre på pipinga fra disse jentesoperne når de hadde fått seg en neva i magan.

Eller harru hørt denna? Alexander Nicolai ringte på hos Christian Christopher hjemme på Bekkestuen. Mammaen åpner. - Er Christian Christopher hjemme? - Ja, men han kan ikke komme ut, han har mensen!

Tjohoi!

By mot land - ikke bærum mot grorud
More than words
OP Offline
More than words

Det er åpenbart at fighten ikke står bærum mot grorud, men by mot land. Altså en klassisk konflikt med røtter langt tilbake til føydaltiden. By mot land - mann mot mann. Slik har det vært til alle tider, og slik vil det forbli, så lenge bøndene stinker skit. I oslo øst og nord går de vel egentlig kledd akkurat som oss i bærum, det ser bare ikke sånn ut.

Nordstrand = Oslo vest!!!!!
More than words
OP Offline
More than words

Hvem f... er det som tør påstå at Nordstrand ikke er OSlo vest? Ekeberg, Bekkelaget og Nordstrand er like Vest som Bærum og Oslo vest. Her har folk seriøstr med penger og Jaguar er vanligere enn Nissan. Opp med øya a folkens................

Utfordrer hvem som helst til å kappkjøre...
More than words
OP Offline
More than words

samme hvor de kommer fra, skal banke dere alle fordi jeg kjører så jævla fort på brettet mitt.....

More than words
OP Offline
More than words

gå å kjøp dæ ei badebukse....

More than words
OP Offline
More than words

hvis du ikke forstår greia med å ha en speedo, vet du jo ikke hvor jeg pleier å stå på brett ?

Speedo er også faktisk en av de feteste karakterene fra en av de feteste bøkene skrevet på norsk...

"Shut up and Ride", er det noe som heter. Mulig samtlige over her bør tenke på det.

speedo, moor og simpel
More than words
OP Offline
More than words

cocahola company er helt enkelt sinnsvak.

Er det noen som har opplevd å ble skjekka opp av en bærumsbarbie som gikk litt vel opp i imagen? En skikkelig tynn og væik bærumsfaen som sier "Hei jeg heter Karl-Axel, kan jeg få suge deg slapp for en femtilapp? kom inn på mitt rom hvor det er låst, det jeg ikke svelger tørker jeg opp med lacoste"

Jeg hadde ikke råd til sånt, fattigmann som jeg er, så jeg gad han buksevann, tok alle pengene hans og kjørte avgårde i bilen hans som førøvrig var en dritkjip mercedes.

More than words
OP Offline
More than words

Nå må det bli litt mer liv i denne morsomme debatten!!!!!!!

Så en homo i går!!!
More than words
OP Offline
More than words

Jeg var en tur ute i går, og jammen så jeg ikke en søt, liten homofil guttevalp! Han hadde meget feminine klær og en yndig liten kropp. Og jeg har jo ingenting imot homser, selv om jeg er en gutt som liker å tafse på piker og ikke på kropper med utovertiss. Vel, plutselig kommer homoen hånd i hånd med en jente!?!?!? Hun var riktignok ikke fin, og ganske feit var hun også. Men gutten VAR ikke homo, han bare så sånn ut med sitt søte skaut og sin rosa, trange topp. Så ropte han: Kom nu da Alexander Nicolai og Peder Christian, nu skal vi hiem til Bekkestuen! Og du også Amalie Charlotte, selv om du er fet, skal du få sitte på i min BMW 316i 1989-modell. Suss og puss, thi hi!!! Nei og nei for noen søte, små guttefrekkaser de har der ute i Bærum, dette er noe Norge kan være stolt av!!!!!

More than words
OP Offline
More than words

bare fordi vi har sjuuke mengder med penger, kjører de feteste bilene og drar de diggeste damene trenger dere ikke være så jævla bitre vel???

More than words
OP Offline
More than words

Du kan få ha de FEITESTE damene for deg selv...

More than words
OP Offline
More than words

Synes bærums-bøgene biter dårlig fra seg her?!?! Men som de medlemmene av homsepatruljen de er, så er det vel ikke mer tæl i dem? Så alle bøger fra Bærum: Stand up for your honour!

en måtte bli den første
More than words
OP Offline
More than words

sorry, gutta... det måtte skje.. var ute i helgen og fikk jævlig sansen for en tynn og sped liten jente, dekka ut fra topp til tå i tettsiddende fra Lindeberg, dkny og polo... var så lys i måle, vetdu, masse penger hadde hun også, og spanderte en haug med drinker... hun spurte om jeg ville være med hjem, "jeg skal få det til å gå for deg", jeg var dritings og før jeg visste ordet av det var jeg i en taxi til bærum med barskapet fyllt av XO... men selv om den var bitteliten kjenner jeg igjen en guttetiss når jeg ser den, selv om jeg var kanon sørpe dritings på bærumssprit.. fikk på meg hettegensern og de slitne buksene mine og haiket hjem.. faen det var nære på...

Toppen av næringskjeden...
More than words
OP Offline
More than words

Det er jo et velkjent fenomen at fattigfolket sparker oppover, det er jo nesten så det er historisk sus over denne "debatten"... Stakkars lille Ronny fra Grorud gjør et slapt forsøk på å rakke ned på det han ikke forstår! Etter å ha sett seg lei på å først ha blitt kjørt fra av keege gutter på fjellet, dernest sitter de samme guttene med de diggeste damene når han endelig kommer ned til bunnen, og som om ikke det er nok har de attpåtil rukket å dusje og strigle seg til after-ski også! Når de der kan legge kortet i baren og sette runde på runde på alle de velduftende og digge jentene han kun husker fra den sykt påkostede russebussen som lo av hans russe-van på landstreff på Lillehammer, mens han smertelig skjønner at nå er budsjettet for ferieturen allerede sprengt - 2 dager inn i påskeferien - da er det klart Ronny kjenner det stikker litt... Hva bedre da enn å gjemme seg her og true alle som er født på solsiden med juling!

"Fiffige" jokes om nesten-ulykker med jentegutter på nachspiel, er sannsynligvis det morsomste Ronny og hans likesinnede vet om. Sannheten er vel at de alle gladelig skulle sugd en Bærumsgutt empty for 250, for da har de plutselig litt cash mellom fingrene... Vit bare at ingen av oss hadde tatt i dere med tang engang, men spør heller om vi har noen småpenger å avse - så kanskje vi stikker til dere en tohundre-lapp med beskjed om å ikke bruke opp alt på engang... Husk også at damene dere vanker med er de samme som kommer innom engang i uken hos oss for å vaske hus/leilighet.

Personlig er jeg ikke fryktelig glad i trange bukser og styrer unna det, ikke eier jeg noen rosa gensere heller, men født og oppvokst på Oslo Vest er jeg - og det er heller ikke tvil om hvor jeg føler meg mest hjemme...

Så når du endelig har tatt mot til deg, Ronny, klappet til en gutt i rosa v-genser og nå ligger på bakken mens sossene denger løs på deg og skriker etter hjelp... Når du da øyner håp idet du ser en kar i store sæggebukser kommer stormende, så er det bare meg som kommer for å få inn et spark også...

Diss i vei, kompis - det er vi vant til! Det blåser som kjent på toppen!

More than words
OP Offline
More than words

Takk T.! Nå begynner det å nærme seg sannhetens kjerne!

More than words
OP Offline
More than words

Føler med deg, glad du kom deg unna med æren og ræva i behold!

More than words
OP Offline
More than words

Ronny fra Grorud og andre normale folk kan være med meg på fjellet anytime. Derimot har jeg problemer med en del folk fra min hjembygd som søker å øke skillet mellom folk på fjellet. I stedet for at fjellet kan være en arena hvor ferdigheter betyr mer enn hvems pappa som tjener mest, prøver de å si hvor utvidet fiseringen sin har blitt etter de har stappet en bunke med tusenlapper opp i den. Og JA dere ser småhomsete ut. Det er lov til å oppføre seg maskulint selv om man har 13ettellerannet i postnummeret og det er lov til å slutte med dette Barnslige, nå skal vi se om vi kan hisse på oss alle prosjektet denne diskusjonen representerer. Jeg er fra Bærum (har til og med skjegg og ser sikkert i alle Keege gutters øyne ut som en Yeti), er ingen patriot og drekker heller Øl med en fra Stovner enn, gratis sjampis med Hoftevrikkende Jean-Pierre svingende Loosers fra Vestkanten.

More than words
OP Offline
More than words

Det skal ikke mye vett eller livserfaring til før man skjønner at du ikke blir mann av å leve på paps. Vi i øst er flaska opp til å klare oss sjøl, vi har levd et tøft liv på gata, fighting gjengene i mellom har gjort haka og knokene harde. Fløtepusene vestover står vel ikke akkurat fram som noen trussel! Nei, det kan være lurt å passe breikjeften når dere ser noen fra øst. Vi er vant til harde tak.

More than words
OP Offline
More than words

Som den objektive karen uten tilhørighet noe spes. sted (flytta mye) føler jeg det er på tide å dele ut noen poeng:

Etter mange puslete småslag litt under beltestedet må jeg tildele "T" poeng for kampens første fulltreffer. "Grorud" måtte tåle en knallhard rett høyre så han gikk ned for telling. Klarte ikke svare på tiltale og ble liggende.

Bærum: 1Grorud: 0

Game on!

Side 2 av 3 1 2 3

Mest lest på FRIFLYT.NO