Filmene vekker gode minner hos en som levde på åttitallet. Fikk inspirasjonen til å begynne på snowboard av den første filmen, som etter minmening er den beste.Greg Stump`s " Maltese Flamingo" var heller ikke å forakte. Husker ikke hva forløperen het. Lenge siden vet dere.