At jeg anser Atomic for å høre hjemme i Worldcupsirkuset og ikke på storfjellet er mitt synspunkt på ett av merkene som satser alt på racing, og etter min mening gratisssurfer med middelmådige ski på en progressiv storfjellbølge mindre skiprodusenter har startet og leder an. Shame on Atomic!

Völkl har ikke desto mindre racingbakgrunn, men har satset mye tyngre på freeskiing, inkludert park og storfjell, med sin v-serie, gjennom mange år.

Jeg fikk tilbud om Atomic proform deal på telemark i år (Australia), men kjører mye heller på Volkl selv om det koster mer. Har i øyeblikket Karma, V-pro og Explosive.

Du, derimot, har lagt inn to helt ufruktbare innleg som overhodet ikke bidrar med noen ting i debatten. Slik prepubertal drittslenging kan du heller drive med i friminuttene på ungdomsskolen der du går. Har du et synspunkt som i det minste er fjernt relevant til emnet, skal jeg lytte nøye, men inntil da ber jeg på vegne av resten av ennleggsskriverne om at du ligger langt unna tastaturet ditt.