Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
midtmontert?
#23348 03/10/2004 12:00 AM
More than words
OP Offline
More than words

syns du bindingene er midtmontert?? når jeg leverte de for montering, monterte de ikke bindingene på midten tror jeg. er det riktig montert(midtmontert), eller skal jeg klage og få dem midtmontert??

http://www.newschoolers.com/PHP/Pictures/LoadPicture.php4?pic_id=29745&cat_id=90&start_num=0&sortmethod=

riper i parketten
More than words
OP Offline
More than words

hva vil morra di si når hu ser det?

More than words
OP Offline
More than words

kom med en ordentlig svar!!

More than words
OP Offline
More than words

Tør jeg spørre hvorfor du vil ha dem 100% midtmontert?Du vil merke liten forskjell på det og slik de er nå, de er dessuten bedre å kjøre vanlig med slik de er nå.

Men om du skal klage ville jeg bedt dem erstatte skiene, når de har boret masse hull uten lifter blir skiene ganske så svake.Eller ihvertfall få dem til å kjøpe nye ski når de knekker, dvs. om du velger å la dem midtmontere bindingene da.

Noe som egentlig bare er tull.

More than words
OP Offline
More than words

Hvis du ba om midtstilte bindinger og de ikke er det, ber du om å få montert de midt på, pluss kompensasjon for at skiene er drilla. Du finner lett ut om bindingene er midt på, fram med målebånd, kalkisken og midtmerket på støvelen.

HVORFOR du vil ha de midt på er det ingen som har noe med - butikken skal montere der du vil ha dem uansett.

More than words
OP Offline
More than words

Ville ha gått å klaget og fått dem midtmontert.. Er mye bedre når du skal hoppe o.l Bedre å spinne begge veier.. Du kan lett se om bindinger er midtmontert UTEN å br7uke målebånd.. Sett skien inntil hverandre med den ene skien "feil" vei dvs med tailen opp mot nosen.. Er bindingene likt da er de midtmontert..

More than words
OP Offline
More than words

jeg leverte skiene til tomm murstad, tror dere de vil betale for skiene da hvis de knekker etter at de har midtstilt dem??

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå