Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
not another ski movie, hva synes dere?
#23286 03/10/2004 12:00 AM
More than words
OP Offline
More than words

Jeg synes den var helt grei egentlig. Men absolutt ikke den beste filmen jeg har sett. Fungerte fint med det partiet på midten med sinnsykt masse effekter osv, men alt det andre har man sett før. Kjipt at wski106 ikke vistes da:(

More than words
OP Offline
More than words

den er dritbra den da!var en annet preg over denne filmen, enn scanners. Denne var mer FILM, det var fett..

til deg over:Det blir helt annerledes når du ser den på Tven hjemme. Det skal jeg love deg..

et lite minus med filmen er musikken. Mange av sangene er fra kjente snowboard filmer. ikke bra.

More than words
OP Offline
More than words

ja, blir vel noe annet når man ser den hjemme. Men sangene var absolutt ikke bra. Foo Fighters og Placebo var det eneste som ga meg litt "frysninger"Alt det andre var ikke noe spesielt bra. På scanners var det MYE bedre musikk, skikkelig tøff og rå musikk.Ble litt for mye presentasjon i begynnelsen, og alt for mye dødtid.

More than words
OP Offline
More than words

Noen som kjører den igjen snart eller??Blei litt mye skibrus, så husker ikke hele filmen.. *snufs*

Ble litt dødtid på premieren ja ...
More than words
OP Offline
More than words

men filmen i sin helhet var absolutt det beste jeg har sett, inkludert musikk. Det jeg savnet litt var mer storfjellkjøring bl.a. med Per Mundhjeld.

Mange av sangene er fra kjente snowboard filmer. i
More than words
OP Offline
More than words

Mange av sangene er fra kjente snowboard filmer. ikke bra.

Musikk fra snowboard filmer
More than words
OP Offline
More than words

Hva er det som er galt med musikk fra snowboard filmer?

Det som var galt på premieren var:

1) For mye dødtid.

1) 10 dB for høy musikk i ventetiden!

PS: Jeg liker høy musikk, MEN!

SNOWBOARDFILM MUSIKK = OPPBRUKT!
More than words
OP Offline
More than words

Sier du at sanger som er brukt i filmer før, er helt greit?Det er det minst orginale noen kan gjøre faktisk. Selvom jeg synes musikken passer perfekt i NASM, er det utrolig plagsomt å høre den samme sangen som på en part fra en snowboard film man har sett.Musikken er viktig, og Push har også på Scanners brukt over 2 oppbrukte sanger.Hvis en sang er brukt 1 gang, så er den OPPBRUKT.

Ellers er NASM en sykt bra film.

dårlige filmer...
More than words
OP Offline
More than words

i the scanners var det 7sanger som var fra snow- og skate filmer... filmene blir sinnsykt kjip når folk ikke klarer å finne egne sanger til å bruke i filmene sine..

More than words
OP Offline
More than words

jeg var ikke der, men ser at nesten alle synes musikken var oppbrukt...åssen sanger hadde de??(tittel og artist)

More than words
OP Offline
More than words

sjekket nettopp pushfilms.com og fikk meg en real latter når det sto "premiere på 2 av årets beste skifilmer... " haha hvem har gitt dem den titteln, dem selv ?? haha...

sjekk heller ut fieldproductions.com og kjøp suspense.. "har de egen musikk smak? - ja, det har det"...

More than words
OP Offline
More than words

å bruke sanger som er brukt før kan sammenlignes med at f.eks. hotell cæsar bruker mackyver melidien på introen din...

More than words
OP Offline
More than words

haha, bra sammenligning norris:) Men det er noe sant i det, har man sett en film med en bra sang, så forbinder man sangen til den filmen.

Er litt kjipt at de ikke klarte å finne noen egne sanger, for det ødelegger mye.Syns også det virker som friflyt er kjøpt og betalt av pushfilm når jeg leser omtale av gårdagen. Tror NEPPE denne filmen blir å selge mer en feks WSKI106.

hei hei vent nå litt
More than words
OP Offline
More than words

så vi fikk en kommentar på musikkvalget vårt...tenkte jeg skulle bare forklare gutta litt om hva det egentlig går i.

først og fremst alle ski snow skate filmer bruker mye samme musikk...det gjelder ikke bare oss. faktumet er at det er ikke til å unngå..session 1242 har samme musikk som dc skatefilmen...absinthe brukte samme låt på alex pauporte sin sekvens i fjor som mackdawg hadde på jason brown for et par år siden...dvs violent femmes...tgr gjør det samme..bla bla listen er veeedlig lang. standard hadde samme interpol låt som yeah right og yeah right hadde samme låt som afterbang

så la oss gå igjennom det kronogisk...interpol på åpningen ingen som har brukt...devo låta ingen der heller...kim wilde ikke som jeg vet...BTR hmmm har ikke sett den før heller..interpol til sage ikke brukt...placebo med bitter end ikke sett, juliana theory var brukt i TB 10 helt klart rip off, men det var det som funket...lev med det...fischerspooner er brukt pa hot chocolate filmen, men den parten var ferdig lenge før jeg hørte om det...skulle jeg forandret det.. Hell No! RJD2 er ikke brukt med den lata vi hadde og foo fighters sin låt har jeg ikke sett før...punktum

hvis det er noen andre bedrevitere som vet noe om dette mer enn meg...gjerne send litt info om det, men jøssenavn ha litt is i magen for det blir litt for teit.

jeg har faktisk en ide...neste år skal vi lage all musikken sjæl og bruke lillebjørn nilsen som åpningslåt...da kan jeg garantere at det ikke blir brukt i andre filmer.

takk til alle som var å så på da! håper dere hadde det gøy!

peashenrik

syns filmen var konge jeg!!!!!
More than words
OP Offline
More than words

.....

noen som kan si meg.
More than words
OP Offline
More than words

når blir filmen sendt til oss som har forhåndsbestilt?

JUST ANOTHER SKIMOVIE
More than words
OP Offline
More than words

Gjeeeesp for en film, var akkurat som alle andre hopp og rail filmer... Hva med å filme litt skikkelig storfjellskjøring med fete klippe dropp og hissige linjer... Men det var ikke den dårligste filmen som er blitt laget, filmen var helt grei og ikke noe mer, litt kjedelig å se samme spoten blir filma "ørten" ganger f.eks, litt for lite variasjon. Men man fikk jo pirra lysten etter snø uansett...

More than words
OP Offline
More than words

Hvis du er keen på storfjell. Virker som det er en skikkelig amatør film, men med nesten bare storfjell etter det jeg har skjønt. Har sett traileren og det så kult ut. Jeg gleder meg ihvertfall til de slipper filmen!

More than words
OP Offline
More than words

Hvis du er keen på storfjell. Virker som det er en skikkelig amatør film, men med nesten bare storfjell etter det jeg har skjønt. Har sett traileren og det så kult ut. Jeg gleder meg ihvertfall til de slipper filmen!

More than words
OP Offline
More than words

Noen som hvet hvordan det går med jenta som ble henta av ambulanse på Betong under slideshowet? Så ikke bra ut...

More than words
OP Offline
More than words

Først og fremst; Henrik; De delene av filmen skibrusen ikke røvet med seg inn i høstmørket var helt konge.. Mektig impregnert..Ang. musikkvalg er min mening at funker det, så funker det.. Om noen har brukt låta før, så får det heller være..Fischerspooner låta har snurra på min Pod noen måneder nå, så digga hvertfall den.Kan jo etterhvert bli en smule vanskelig å holde styr på hva som er brukt før og hvor..Med tanke på at det kommer mer enn en film i året og hver av de bruker mer enn 2 1/2 låt.Lillebjørn Nilsen var en god ide..Dumt å poste den her med tanke på rip-offs, men allikevel.Kommmer det forresten noen oppfølger til Berzerk? Keep it up, man...

More than words
OP Offline
More than words

Lurer bare på om d er noen som veit om d er planlagt noen "turne" leger en Oslo? Til Trondheim for eksempel?

More than words
OP Offline
More than words

Sinnsykt bra innlegg av Henrik.....

More than words
OP Offline
More than words

Gikk heldigvis bra med jenta, vi ble en liten gjeng på legevakten, og hun fikk mere skallebank enn de fleste andre på lørdag. Så stygt ut, og endte i solid hjernerystelse og kjevebrudd. Hun er likevel klar for vintern snart og greide å le litt av det søndag. Takk til de som brydde seg!

chris.

More than words
OP Offline
More than words

Chris Godt å høre at det gikk bra med henne!Så hun falt og hørte det smelet det hverken så eller hørtes bra ut!

Noen ting kan man ikke forutse og det der kunne egentlig skjedd hvem som helst!!

Bra hun tok det med et smil!!

More than words
OP Offline
More than words

Gratulerer med en feeet film rostrup.

Hva skjedde egentlig med hun som falt? så at hun lå på gulvet, men hvordan havnet hun der?

More than words
OP Offline
More than words

Hun satt på det høye gjerdet bak Der de skulle ha autograf session og ned på gulvet 1,5m lengre ned.....

fishermanns friend?
More than words
OP Offline
More than words

hr: fisherspooner ble brukt på snowboardfilmen video gangs som kom ut i fjor...

LADYTRON-SEVENTEEN
More than words
OP Offline
More than words

LADYTRON-SEVENTEEN er brukt fra før...

More than words
OP Offline
More than words

konge film,helt rått.......grattis push....

More than words
OP Offline
More than words

SÅ JÆVLIG ENIG MED HENRIK AT DET SKULLE IKKE VÆRT LOV:::::

FAEN ASS DERE MÅ SLUTTE Å SIPPE BARE FORDI DERE HAR HØRT SANGEN FØR......!!!!!!!!!!!

Jeg er så tøff som har hørt sangen før buhu....!!!!

Synes det er drit bra av push films

More than words
OP Offline
More than words

Jævlig realt at du stiller opp i forumet! Blir en motvekt til 9/10 andre prepubertale innlegg.

Gleder meg til å se filmen din. Ser den får omtale på newschoolers. Hvordan distribusjon og hvor mye regner du med å selge i Amerika?

Mest lest på FRIFLYT.NO
Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå