Den grønne Lofoten bukse finnes bare i tre eksemplarer, og jeg tror sant å si ikke att noen av de er til salgs.
Og jo, buksen er veldig kul i den fargen
Moro med såne her tilbakemeldinger ettersom det jo finnes muligheten å lage en grønn bukse til vintern 2006 om det er nokk etterspørsel.....