Da jeg idag skulle kjøpe ny Gore Tex bukse, fant jeg til min forskrekkelse ut at buksa som Torkel Karoliussen bruker i annonsen for Norrøna Lofoten kun er en engangsmodell og ikke produseres. Jeg tenker altså på den knall grønne buksa, og lurer på: Finnes den virkelig ikke til salgs i type grønn? Og hvis ikke, har noen peiling på om den i det hele tatt kan skaffes, og er det eventuelt noen der ute som har en slik de gjerne vil bli kvitt?Finnes det andre merker i verden som produserer bukser i denne utrolig fete fargen?Skulle likt å visst, for jeg gir meg ikke før jeg får tak i en!