Jeg liker denne diskusjonen! Hehe! Som langrennsløper og telemark og topptur elsker må jeg jo si at vinteren er aller best! Og når de andre årstidene også nevnes så er jo selvsagt våren en god 2. plass, for da er tiden inne for flotte ski\ telemarks turer i fjellet, herligste som er, er jo vårski i baris og sette svinger i slushen! Men det er heller ikke tvil om at sommeren er en bra årstid da jeg også digger å skate!! Det er noe helt eget ved det å skate, men når det er sagt, er jo sommeren fin for oss som liker snø også, for du må jo benytte sjansen til å teste sommersnøen:D Man kan heller ikke si at høsten er en dårlig årstid, for høsten er så bra på mange måter, da kommer nemlig snøen tilbake!! Det å vente kan jo være litt surt, men når snøen først kommer, da er det så digg, så smuth og så vakkert! Fjella blir hvite, og du går opp og setter de første svingene i pudder igjen, kan det bli bedre??

Som dere sikkert allerede har skjønt, så er jeg utrolig glad vi har den variasjonen i årstidene som vi har! Vi er heldige som har alle de mulighetene dette byr på!