Jeg har ikke tid til å lese alle innleggene, men noen ser velformulerte ut, andre ser ut som Bush sine utsagn oversatt til norsk.

Soldater, norsk handel osv osv. Til syvende og sist er det kun et språk den amerikanske ledelsen forstår - kapitalisme. Derfor støtter jeg helt og holdent opp en boikott av ALLE amerikanske varer og tjenester. Det inkluderer også alt som på en eller annen måte har amerikanske eierinteresser.

3 små ting kan alle klare:- Slutta helt å spise på McDonalds og BurgerKing (burde aldri spist der uansett).- Drikker aldri Cola av den ene eller andre typen.- Kjøper ikke andre amerikansk-eide matvarer eller drikker.

"Å nei, uff. Det er så vanskelig. Alt er jo eid av amerikanerne..." Slutt å syt! Hvis det hadde vært enkelt, så ville jo opplagt flere ha gjordt det. Men jeg har klart det, og jeg har aldri vært spesielt engasjert før. Men dette her Bushelandet har jeg fått nok av. Mange sier at halvparten av amerikanerne er jo faktisk snille osv. Men de klarer tydligvis ikke å ta et grepa tak selv, så da er resten av verden nødt å gjøre noe med det.

To andre ting jeg aldri skal gjøre er å kjøpe amerikansk bil og reise til USA. Reis heller til Iran! Det er midt i trynet på dem, og de har bra ski og snø der og.

Puh! Det ble litt av en utblåsning, men det trengtes. God helg'a!