Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Vintern er lang for mange..
#1997 17/12/2005 12:44 AM
Kimm Offline OP
Fersking
OP Offline
Fersking

Tenk deg en juni dag, sola har stått opp og kroppen værker etter og skate.Man ringer alle Homie`ène sine og møtes i den lokale spoten. Setter mange nye freshe tricks, lager de feteste line`sa. Man skater hele dagen! Når session er ferdig, reiser man rett hjem og dusjer, spier og deretter " Get drunk!Shit så herlig sommeren egentlig her, Bare det med t-shorta savner jeg. Håper vinteren går fort, liker ikke den intense kulden presse seg inn i jakka me, når jeg vet at det varer i 4 månder til.Men til alle der ute, Vinter eller sommer? sommer`n er best synest jeg ass.=)

(Man skal være pride av Fagernes skater!)

vinter ganske klart
Kimm #1998 17/12/2005 1:23 AM
Tørr bak øra
Tørr bak øra

Sommer er bra det også, men den pleier å bli veldig dårlig på Vestlandet. Og når det først er varmt, blir det fort for varmt.

Så jeg foretrekker vinteren med mye, mye pudder...

hall er saken..
Kimm #1999 17/12/2005 3:03 PM
Kimm Offline OP
Fersking
OP Offline
Fersking

Blir vel mye regn sikkret, men heldig for dere at dere har hallen i Bergen da.. skulle ønske at vær eneste kommune kunne vært så greie og gikk litt til skaterne..Det er jo en sport der det bare blir flere og flere.. (samme med snowboard da) vi får lov kansje til og bruke en gymsal på en nedlagt skole.. og det blir herlich!

Ski hall
Kimm #2000 17/12/2005 5:18 PM
Tørr bak øra
Tørr bak øra

Ja vi skulle fått ski og snowboard haller og.... Eller er det bare skatere som skal få være så priviligerte!

Her kommer vintern, her kommer den kalde FINE tida......

hall er fett..
Kimm #2001 18/12/2005 9:33 PM
Kimm Offline OP
Fersking
OP Offline
Fersking

hadde vært fresht med ski og snow hall ja=) Men alt for mye og spørre om i visnok verdens rikest land..

Skate i hallen...
Kimm #2002 31/10/2006 9:26 PM
Nytt medlem
Nytt medlem

Jeg syns også at sommeren er best, men jeg skater noen ganger i hall og noen ganger i garasjen =DMen står på snowboard om vinteren også da

hall er tingen
Kimm #2003 30/11/2006 4:58 PM
Fersking
Fersking

sommer'n er best =D men det er jo haller og skulle og vert innendørs ski hall og=P

drit i sommer og skating
Kimm #2004 30/11/2006 6:24 PM
Tørr bak øra
Tørr bak øra

vinter er best!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

en tilfeldighet...
Kimm #2005 05/07/2007 2:39 PM
Avhengig
Avhengig

kom over dette innle4gget da jeg kikket gjennom en del profiler...vinter eller sommer?da kommer nok vinteren på en klar førsteplass, våren på andre mens høsten havner på en fjerde plass...det er snøen som er livet....hadde jeg hatt større interesse for freeride og stisykling og kanskje skeita, da ville jeg kanskje svart sommeren, men siden det aller aller beste som fins er å gli over hvitt gull med fjøla fastspent på beina, så er vinteren kongen på haugen, uten tvil!!!du skal ha det at du er flink til å skrive med gangster/sossestil, tviler ikke på at du snakker sånn å... am I right???:wink

Bra diskusjon!
Kimm #2006 05/07/2007 11:05 PM
Fersking
Fersking

Jeg liker denne diskusjonen! Hehe! Som langrennsløper og telemark og topptur elsker må jeg jo si at vinteren er aller best! Og når de andre årstidene også nevnes så er jo selvsagt våren en god 2. plass, for da er tiden inne for flotte ski\ telemarks turer i fjellet, herligste som er, er jo vårski i baris og sette svinger i slushen! Men det er heller ikke tvil om at sommeren er en bra årstid da jeg også digger å skate!! Det er noe helt eget ved det å skate, men når det er sagt, er jo sommeren fin for oss som liker snø også, for du må jo benytte sjansen til å teste sommersnøen:D Man kan heller ikke si at høsten er en dårlig årstid, for høsten er så bra på mange måter, da kommer nemlig snøen tilbake!! Det å vente kan jo være litt surt, men når snøen først kommer, da er det så digg, så smuth og så vakkert! Fjella blir hvite, og du går opp og setter de første svingene i pudder igjen, kan det bli bedre??

Som dere sikkert allerede har skjønt, så er jeg utrolig glad vi har den variasjonen i årstidene som vi har! Vi er heldige som har alle de mulighetene dette byr på!