Jeg aner ikke hvor mye jobb det er å lage en park? Med de vind og snøforholdene som er der oppe når et lavtrykk stryker forbi vil jeg tro det blir uforholdsmessig mye jobb å vedlikeholde en park tidlig på vinteren. Prøv noe nytt i vinter, kanskje du ikke vil savne parken.