Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Gutter!!!
#19900 26/11/2004 11:02 PM
More than words
OP Offline
More than words

lurer på en liten ting...mange syns sikkert det er superteit,men men ...

Dere gutta som kjører snowboard ,ski osv.. Syns dere det er ett pluss at jenta dere skal sjekke opp står på snowboard,ski osv, eller har ikke det noe og si???

More than words
OP Offline
More than words

hvis dette foregår i bakken så.

More than words
OP Offline
More than words

har jo litt å si da... sporty jente er stort pluss hos meg i alle fall...... i motsetning til cafe latte jente som trives best på asfalt,

det er stort pluss!
More than words
OP Offline
More than words

lykke til

More than words
OP Offline
More than words

Kan jo bare snakke for meg selv, men jeg tror det fleste av oss drømmer om en dame som kommer skrensende baklengs ned fra fjellet....

More than words
OP Offline
More than words

Må ta det en får. Helst uten så mye jobbing.

More than words
OP Offline
More than words

Digger jenter som står på ski. det er en forutsetning for neste forhold.

More than words
OP Offline
More than words

Digger jenter som står på ski. det er en forutsetning for neste forhold.

More than words
OP Offline
More than words

Synes det er like greit at dama ikke står på ski for da slipper jeg å dro ho med i bakken og drive å kjøre sammen med henne. Det finnes veldig få jenter som holder følge med en gutt, så da blir det bare stress å drive å vente of sånn. Men at jenter står på ski er fett det, så lenge det ikke er dama og jeg må stå og vente.

More than words
OP Offline
More than words

Grunnen til at du må stå å vente på dama di er at du ikke har guts nok til å stå sammen med ein jente som er bedre enn deg! Skal vedde på det finnes nok av dem!

til "løs hæl"
More than words
OP Offline
More than words

det må være det DUMMESTE jeg noen gang har hørt. Innerst inne vet du det nok du også. Sånn er det bare. Ikke noe å gjøre med det. Og de ytterst få jentene som faktisk er litt ville, hvor er de....? Og de har sikkert trent hele livet for det anyway. Sorry ass, men ikke kom her å si at det er MANGE jenter som drar fra en gjennomsnitts mannlig skikjører. Ikke vær dum jenta mi.

More than words
OP Offline
More than words

Gutt med ensformig vinterinteresse, ski, søker jente med samme entusiasme. 23 år, 190, liker ski på vintern og intet annet. Finst du der ute!?

More than words
OP Offline
More than words

er det et pluss at jenta kjører på ski. Ski babes er det diggeste jeg veit!

More than words
OP Offline
More than words

Jeg foretrekker kvinner med interesser innenfor husets vegger. Da står maten klar når jeg kommer hjem fra bakken, og begge er fornøyde. Trives bedre sammen med kompiser i bakken som har jevne ferdigheter, kvinnfolk blir jo bare hengende etter når det blir litt fart (og det respekterer jeg)

More than words
OP Offline
More than words

Æss, det er ett fett lizzom zå lenge zkreppa er tight. Bikkjene kan jo ikke stå på zkis, det vet jo alle. Men all treninga de legger i å for å PRØVE å lære seg å ztå på zkis gjør de jo ganske freshe. Og det er jo mad fet, esse? Seffern er det zlummt med bikkjer som står å zikkler etter oss ved pipen, og som kan give uz some mazzage mellom roundsa. Men hviz det går utover huzarbeid de skulle ha gjort, zå er det nok bezt at de holder den boney-azz'n sin ved oppvazkcummen, get my point huh? Shiit.

JMOTU 4evah - home.no.net/jmotu

More than words
OP Offline
More than words

Altså, jenter som står på ski er garantert stram og fiiiiiiin rumpe. Dessuten har de riktig holdning!

More than words
OP Offline
More than words

blir skikkelig irritert av da eg lese her asso...!! eg har faktisk endå ikkje funne ein gutt som klare å skri ifra meg.... så dekan som seie at jente suge i bakken,, kan berre komma og utforda meg!! e vell kanskje best å beskriva meg bakfra, sian da blir den einaste delen av meg de ser når de e i bakken,,,,!! :P:P

More than words
OP Offline
More than words

Da kan du ikke ha lett lenge jenta mi. Er det kanskje barnebakken du henger i elller...?

More than words
OP Offline
More than words

"Løs hæl" for å si det sånn så står jeg gjerne med sammen med jenter hvis de er gode på ski, men har bare opplevd å kjøre med en jente ennå som faktisk har holdt noenlunde følge. Det gjelder jo det samme med gutter det, er ikke noe kult å kjøre med folk du må vente på. Det er mye kulere å kjøre med folk på ditt eget nivå,uansett kjønn. Og å kommentere mitt "gutsenivå" er rimelig dumt i og med at du har NULL peiling på hvordan jeg kjører. Men stiller gjerne opp til duell hvis det er det du ypper til.....

More than words
OP Offline
More than words

Eg legger altig merke til jenter som står på ski\snowboard! Det gir dere et stort pluss! Lykke til

More than words
OP Offline
More than words

Ski babes er the best! det er bare så sykt få av dem, ihvartfal av de som kan holde følle. Men ski babes er fett, lei av late by bitches! peace..

Skijenta lei av å vente..?
More than words
OP Offline
More than words

Jente som suge i bakken sier du..? det er vel det beste da?:p :p

tenk dere om a guys
More than words
OP Offline
More than words

dere som er så keen på flere skibabes. Jeg synes det holder at de faktisk har ski på bena jeg. Hadde ikke vært så kult hvis jentene faktisk begynte å bli like gode som gutta og kanskje bedre. HELL NO! Og dessuten. De virkelig gode skijentene er ikke så digge at det gjør noe, med de gigantiske lårmusklene osv. Ikke veldig sexy akkurat.

Mest lest på FRIFLYT.NO
Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå