Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Gutter2!!!!
#19893 27/11/2004 2:02 PM
More than words
OP Offline
More than words

Hvor god må ei jente være til å kjøre for at det skal være "lov" og kjøre med dere?

Det er mange som er sære på det der..Men hvis vi hadde fått "lov" til og kjøre med dere,hadde muligens mange jenter vært "bedre"...For det å kjøre med dere,kicker oss til å gutse mer ...

Ps: jeg snakker ikke for ALLE jenter,dette er kun mitt syn...!!!!!

More than words
OP Offline
More than words

jeg blir så lei as!! både av guttersom klager på treige jenter, men også av jenter som er så sinnsykt opptatt av hvor gode de må være for at gutta skal like dem! herregud, jeg driter i om guttene synes jeg er god.. er ikke noe bedre enn det kjeg er og det er ikk så mye å gjøre med, utenom å trene mer da selvfølgelig!! og du blir ihvertfall ikke flinkere av å sitte på ræva å lure på om du er god nok!!!!

More than words
OP Offline
More than words

Tror de fleste gutter synes det bare er gøy å ha med seg jenter jeg, uansett nivå. Klart det er litt stusselig hvis vi må vente en halvtime hver tur for at du skal karre deg ned bakken, men SÅ dårlig er du vel ikke?;)

More than words
OP Offline
More than words

Aldri hatt noe problem med dette jeg, ihvertfall. Hvilke gutter er det du omgås?

More than words
OP Offline
More than words

Det er alltid kjipt å vente på folk som er veldig treige, uavhengige av om de er gutter eller jenter. Det beste er vel å kjøre med folk som er noenlunde på samme nivå, men enig i at det er givende om man kan "presse" hverandre litt! Og er det en meter pudder, er det uaktuelt å vente på folk som bruker veldig lang tid, da tar egoismen overhånd smile

More than words
OP Offline
More than words

Hva er problemet? har man dame så står man vel ikke SÅ jævlig ofte på ski sammen? og de gangene man står sammen kan man vel roe ned tempoet litt og heller kose seg sammen? Og er jenta så dårlig på ski at hun ikke klarer å følge med i rolig tempo da har jeg på følelsen av at det ikke blir mange turene i bakken med jenta smile

Dette er virklig ikke et av mine store problemer her i livet

More than words
OP Offline
More than words

Ikke noe problem å vente på ei jente i bakken, bare hun synes skikjøring er topp, så spiller ikke nivå noe. Det er verre med de som somler mye med å få på utstyr, klær, stå opp osv på morgenen når pudderet ligger og venter. Da er ikke tålmodigheten veldig stor, og det er fort gjort å hoppe over kosefrokosten til fordel for pudder! Pudder slår alt... Sorry jenter..

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå