Jeg må innrømme at jeg ikke har peiling på hvordan solstormer påvirker temperaturen og oppvarming av jorden.Det som er sikkert er at så godt som alle forskere er enige om at jorda blir varmere. At dette også forekommer som naturlige forandringer er også greit. Men det er tempoet det skjer i nå sammenlignet med tidligere som får meg til å tro at dette er menneske skapt. Ikke det at jeg har full oversikt over hvordan man kommer frem til det (isprøver fra polene eller lignedne tipper jeg), men når man sier at jorda har vært kaldere eller varmere i perioder snakker man vanligvis om laaaange perioder på 100vis eller 1000vis av år. De siste 50-100 årene har temperaturen økt like mye som de forgående 10 000 (husker ikke hvor jeg leste dette, og det er godt mulig jeg husker feil, men jeg tror det var teknisk ukeblad eller noe jeg så det i).Og når dette tidsrommet samsvarer med bruken av fossile brennstoff må man jo bare tenke sitt.PS Ta en titt på grafen nederst på denne siden http://www.gfi.uib.no/forskning/RegClim/Global.html