Er det bare meg som har fått gryende alzheimer, eller blir vinterene bare dårligere og dårligere. Det er da ikke så sinnsykt lenge siden januar faktisk var en vinter måned, og ikke en sluddete november kopi? Mulig dette kun er et vestlands problem, men her har det knapt vært vinter i år (ja da det er snø noen steder, men allikevel..), og det ser ikke så mye lysere ut for resten av sesongen heller.Jeg vet at de lærde strides om dette er på grunn av drivhuseffekt eller naturlige variasjoner i klimaet, men jeg holder en knapp på at vi selv er skyld i manglende pudder føre. Så neste gang du sitter i bilen på parkeringen etter en bløt dag på ski, så ikke la bilen gå på tomgang i 45 min og bann på grunn av regn isteden for snø. Om vinteren blir like mye dårligere de neste 10 årene som de har blitt de forrige 10, kan man bare drite i skikjøring å starte med rollerblades.Så kjøp deg en el. bil, ta tog, buss, eller kjør idet minste flere sammen, isteden for å kjøre alene i din splitter nye 1000 hesters amerikanske pick-up til fjellet, så kanskje vi kan få litt snø her i vest også.