Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Side 1 av 2 1 2
Hvilket dop er OK?
#19124 17/01/2005 8:07 PM
Registrert: May 2011
Innlegg: 38,551
More than words
OP Offline
More than words
Registrert: May 2011
Innlegg: 38,551

Hva er ok å drive med når jeg jibber? Fyrer litt rev, men hva med litt speed? Trur jeg prøver....


Registrert: May 2011
Innlegg: 38,551
More than words
OP Offline
More than words
Registrert: May 2011
Innlegg: 38,551

jeg driver ikke med noe form for dop.. din mor holder for meg..


Registrert: May 2011
Innlegg: 38,551
More than words
OP Offline
More than words
Registrert: May 2011
Innlegg: 38,551

Dop suger...


Registrert: May 2011
Innlegg: 38,551
More than words
OP Offline
More than words
Registrert: May 2011
Innlegg: 38,551

Dop er for loosere!


Registrert: May 2011
Innlegg: 38,551
More than words
OP Offline
More than words
Registrert: May 2011
Innlegg: 38,551

naturlig adrenalin holder for min del


Registrert: May 2011
Innlegg: 38,551
More than words
OP Offline
More than words
Registrert: May 2011
Innlegg: 38,551

weed, men ikke mens du kjører


 
 
Registrert: May 2011
Innlegg: 38,551
More than words
OP Offline
More than words
Registrert: May 2011
Innlegg: 38,551

Jeg synes du skal prøve en måneds kur på hestebol.Så kan du komme tilbake og si hvordan det var.


Registrert: May 2011
Innlegg: 38,551
More than words
OP Offline
More than words
Registrert: May 2011
Innlegg: 38,551

herregud ass! skaff deg et liv!


Registrert: May 2011
Innlegg: 38,551
More than words
OP Offline
More than words
Registrert: May 2011
Innlegg: 38,551

For det første, speed? at du i det hele tatt gidder å vurdere det. Det er et dritt dop som gjør deg søvnløs, mister apetitten og du blir tynn og stygg.(noe du sikkert er fra før wink ) . Ellers, dop har ingenting med å stå på ski å gjøre, det er eventuelt noe du kanskje gjør en eller annen helg når du ikke skal stå på ski dagen etterpå. Å fyre seg en joint ser jeg ikke helt skaden med, men å gjøre det samtidig som du står er MONGO

be cool stay in school, keep off the crack, dont let it SACK, your brain, HEY dude, your mother is a dude, not trying to be RUDE, bitch i eat your dick for breakfast while i smoke a joint , POINT! nigga fuck tha trigga, suck that cock for a week or less, dont make your mom cum in your ESS, YO, weed in the ass is let go for pass, ass, pass, ass, no im not yours to pass. ass..yo!


Registrert: May 2011
Innlegg: 38,551
More than words
OP Offline
More than words
Registrert: May 2011
Innlegg: 38,551

For å si det sånn, siden du spør, det er ikke noe som heter "dop er ok" Dop er bare noe dritt.. og det har ikke noe i ski sporten å gjøre!


IRONI FOLKENS !!!
Registrert: May 2011
Innlegg: 38,551
More than words
OP Offline
More than words
Registrert: May 2011
Innlegg: 38,551

Men hvis jeg skal svare... Kjører det samme som Seth Morrison General og Red Bull...


Registrert: May 2011
Innlegg: 38,551
More than words
OP Offline
More than words
Registrert: May 2011
Innlegg: 38,551

Sikkert smart å vente med dop til du er gammel nok til å tenke selv og kanskje også har møtt noen av de som har drevet med det en stund og som det ikke har gått særlig bra med ... kjipt å aldri kunne komme seg til bl.a. usa fordi du ble tatt med dop da du var 15, usikker og lettpåvirkelig

du kunne jo melde deg som vakt på psyk eller noe i mellomtiden.

smile smile smile


 
 
Re: Hvilket dop er OK?
Registrert: May 2011
Innlegg: 38,551
More than words
OP Offline
More than words
Registrert: May 2011
Innlegg: 38,551

Stikk ned i Skippergata i Oslo og hør med folket der, de har nok mer peiling enn de fleste her. Der vil du nok få de gode tipsene du er ute etter. Men vær oppmerksom på at de av en eller annen grunn mumler en god del og at du må bøye deg langt ned for å høre hva de mumler på grunn av en uforklarlig svai i hele kroppen.

Lykke til! smile


Registrert: May 2011
Innlegg: 38,551
More than words
OP Offline
More than words
Registrert: May 2011
Innlegg: 38,551

Synes han rett over her har ett poeng, man bør faktisk vente litt med og putte i seg til man har sett hvordan andre takler det. Alkohol kan du drikke fra du er tolv for min del, det kan føkke det opp ganske bra det og, men de aller fleste rundt deg vet hvordan de skal takle det, hvordan det virker, og mer eller mindre hvordan de skal hjelpe deg om noe er galt.

Personlig liker jeg en liten joint etter middag når jeg er på hytta, bare så man får en bitteliten hjelm, men det kommer litt an på hvem man er med og sånne ting.

Tyngre greier synes jeg du\dere skal være sinnsvakt forsiktige med, om dere skal ta det, bør dere ta det i kontrollerte omgivelser de første gangene. Dette gjelder særlig (flein)sopp og syre. Her bør man også ta dette sammen med en som har erfaring med stoffet og virkninga, og som kan forklare at det faktisk ikke er farlig at hånda di er rar og at møll er kjempehyggelige og prate med i tre timer. Dere skal også huske på at ganske mange weekend-warriors med erfaring leser seg opp på det de putter i seg, så de vet hva de gjør med kroppen sin.

Det er også jævlig viktig og huske på at det er ulovlig, om man tas med dop, kan man få innreisenekt i USA, og en del annet hassle. Utover dette skal man godta at en del folk ikke liker at man røyker bønner e.l., det er tross alt du som er lovbryteren. Man skal ikke mase om at folk skal prøve fordi at man synes det er så digg sjøl. Jeg digger og røyke meg stein og fin, ta på øreklokkene og høre bra musikk, men det er ikke dermed sagt aller andre synes det er så koselig.


Et par-tre obstler til lunch
Registrert: May 2011
Innlegg: 38,551
More than words
OP Offline
More than words
Registrert: May 2011
Innlegg: 38,551

Ingenting slår en lunch i Oberlech med gloheit Speckknödelsuppe, en øl og et par-tre obstlere. Fin og relaxed i pudderet etterpå. Men å begynne med gras og sopp og synteter synes jeg er å ta i litt vel mye. Husk at du bare har ett hue, og hjernen renner ut blir det jækelsk tomt inni.


Registrert: May 2011
Innlegg: 38,551
More than words
OP Offline
More than words
Registrert: May 2011
Innlegg: 38,551

Til du som mener Seth kun holder seg til General og Red Bull er jeg redd du tar litt feil.

Han røyker noe før han kjører du ikke akkurat får kjøpt lovlig over disk i norge.


Registrert: May 2011
Innlegg: 38,551
More than words
OP Offline
More than words
Registrert: May 2011
Innlegg: 38,551

Du blir høy av å kjøre bratt og fort, og du blir dobbelt så høy hvis du er høy når du kjører bratt og fort. Dette er kjent for alle


Registrert: May 2011
Innlegg: 38,551
More than words
OP Offline
More than words
Registrert: May 2011
Innlegg: 38,551

Ingen form for dop er OK!!!! Slik er det bare!!!

Gleden av å stå på ski får väre nok!!!


 
 
Registrert: May 2011
Innlegg: 38,551
More than words
OP Offline
More than words
Registrert: May 2011
Innlegg: 38,551

Narkotikum er noe av hverdagen for mange. Men tru det eller ei, de som har det som hverdag har tapt... Uansett hvile stoffer man inntar, er virkningen mer negativ eller posiiv.

Virkestoffet i cannabis - THC - finner du dobbelt så mye av i hasj som i marihuana. Korttidsvirkninger ved bruk av stoffet: Redusert konsentrasjon, endret stemningsleie, reduksjon i hukommelse og innlæringsevnen, samt kritikkløshet.Langvarik virkning av stoffet: Vedvarende sløvhet, apati, nedsatt konsentrasjon, innlæringssvikt og manglende motivasjon. Økt risiko for angst, depresjon og psykoser. Svekket lungefunksjon og imunforsvar. Forstyrrelser i hormonproduksjon, betydelig avhengighetsrisiko og kan gi langvarik reduksjon av intelektuelle ferdigheter.

Så du som driver med, eller vurdere å drive med dette stoffet (THC), har jeg to ting å si om. Enten mangler dere kunnskap om faget, eller så er dere, stygt sagt, men rett og slett uintelligente.

Mange kan nok bli provosert av denne meldingen, men alt som er skrevet om virkninger over er fakta opplysninger. Hentet fra Norsk Narkotikapolitiforening.


Registrert: May 2011
Innlegg: 38,551
More than words
OP Offline
More than words
Registrert: May 2011
Innlegg: 38,551

"Norsk Narkotikapoltiforening". Er det de samme folka som holdt foredrag på barneskolen? "Dette er hasj" Vise frem klump. "Prøver du dette blir du narkoman, som dette" Vise frem bilde av hippiejunkie.

Det funker dessverre ikke helt sånn som de sier. Etterhvert rusmiddel har sin fordeler og bakdeler, men har det i det hele tatt slått deg hvor sinnsvakt mye helge-stonere det er i dette landet som jobber seg oppover på jobben, tjener bra, er oppegående friske sosial fungerende mennesker? Ikke alle som røyker bønner blir en dausliten fyr med ekstrem intresse for Pink Floyd og inneliv. Det er som med alle andre rusmidler, noen blir misbrukere, de fleste blir brukere.

Det er sant at langtidsbruk av THC er sløvende, men dette er ikke permanent, dette forsvinner helt etter ca. fire ukers avhold, så man skal ta i om dette er "langvarig". Om man røyker dann og vann, kan man bli en smule bakstein dagen etterpå, men dette er i ingenting i forhold til skallebanken etter ei fyllekule.

Jeg røyker sjøl, ikke så ofte, kanskje annenhver uke eller noe. Jeg har beholdt den samme jobben i snart fem år, jeg leverer best resultat på avdelingen for tredje år på rad, jeg trener fem ganger per uke, og har 30 - 40 skidager i året. Jeg banker de fleste i TP og vet hva som foregår rundt meg. Jeg er ikke ett unikum, noen av vennene mine røyker, noen røyker ikke(men godtar at vi gjør det), og den eneste forskjellen på de som ikke røyker og de som røyker er at de som røyker liker og slappe av litt ekstra inniblandt.

Som det sto i anmeldelsen av "Harold and Kumar goes to White Castle" ; Stoners, not slackers.


Sammenliknet med alkohol
Registrert: May 2011
Innlegg: 38,551
More than words
OP Offline
More than words
Registrert: May 2011
Innlegg: 38,551

Antidopforkjemperne skal ha det til at f.eks. thc er så mye farligere enn alkohol. Men dette er ikke tilfelle. Hvis man fyrer en rev hver helg er ikke dette mer skadelig enn å drikke seg på en snurr hver helg. Thc er farlig, men ikke farligere enn alkohol. Drikker du åtte pils hver dag, får du vedvarende sløvhet, apati, nedsatt konsentrasjon, innlæringssvikt og manglende motivasjon. Økt risiko for angst, depresjon og psykoser. Svekket lungefunksjon og immunforsvar. Forstyrrelser i hormonproduksjon, betydelig avhengighetsrisiko og kan gi langvarig reduksjon av intellektuelle ferdigheter. No big deal, bare vær litt tilbakeholden med hvor ofte og hvor mye. ALT MED MÅTE!!!!


Gjør akkurat som du vil
Registrert: May 2011
Innlegg: 38,551
More than words
OP Offline
More than words
Registrert: May 2011
Innlegg: 38,551

dop er ment til å være, og blir fort en livsstil.velg eller vrak


sett for mange action filmer??
Registrert: May 2011
Innlegg: 38,551
More than words
OP Offline
More than words
Registrert: May 2011
Innlegg: 38,551

jeg har blitt oppfordra av politiet til å røyke hasj.slå den. hehethc er ikke farlig, men har du ikke kontroll, så kan det hende du flipper ut. du får ikke en bad trip, men du mister alle venna dine, fordi de ikke kjenner deg igjen. så bruk huet. røyk med måte.som sagt her:man blir høy av ski kjøring, men det er dobbelt så gøy å være dobbelt høy.johoi


Registrert: May 2011
Innlegg: 38,551
More than words
OP Offline
More than words
Registrert: May 2011
Innlegg: 38,551

Merker på de rundt meg som røyker at det i grunn bare er en image-ting, selv om de garantert vil påstå noe annet. Selv har jeg lagt meg på en veldig sunn linje og trives bedre enn noen gang. Kroppen fungerer, og det er deilig å våkne helt klar i hodet en søndag morgen. Tiden vil vise evt flere bivirkninger av gress og stoff, og det er ihvertfall ikke jeg som sitter på flyplassen i denver og venter på retur uten å ha fått sett så mye som en skiheis. Som ung i norge i dag har jeg så utrolig mange muligheter, og er så vanvittig heldig, at jeg gidder ikke sløve det ned. Har rett og slett ikke behov for noe ekstra.


 
 
Herregud for noen losers
Registrert: May 2011
Innlegg: 38,551
More than words
OP Offline
More than words
Registrert: May 2011
Innlegg: 38,551

Hvis du trenger dop for å funke, da ønsker jeg lykke til. Ta heller et kurs i impulskontroll og mestringsopplevelse. Mestring av livet handler om selvinnsikt og øvelse. Bruk tid på å utvikle deg selv, ikke ta snarveien om dop. Dop gir definitivt mange fine opplevelser der og da, men konsekvensene er for store. Og det er noe feigt og altfor lettvint over det å ty til slike lusne snarveier. Bruke tida godt, utvikle deg for å utnytte ditt potensial, og du lever som en konge!!!


Registrert: May 2011
Innlegg: 38,551
More than words
OP Offline
More than words
Registrert: May 2011
Innlegg: 38,551

fuck dop


Registrert: May 2011
Innlegg: 38,551
More than words
OP Offline
More than words
Registrert: May 2011
Innlegg: 38,551

Narkiser og ski hører ikke sammen! =)sånn er det bare!

Narkotika er for usikkre tapere!


Registrert: May 2011
Innlegg: 38,551
More than words
OP Offline
More than words
Registrert: May 2011
Innlegg: 38,551

Faen azz... nårru ikke driver med competition, er det bare å bole på, ittno kontroller noe sted. Blir mye mer saft i beina med litt kvalitetsbol og tunge knebøy. Bare ikke ta for mye, og ikke ta den derre bulgarske hestedopen, den ække sunn. Ellers er det bare å putte i seg, står forklart på nettet hvordan du skal dosere og greier. Fy faen azz... jeg ser ut som Arnold og digger det!!!!!


Registrert: May 2011
Innlegg: 38,551
More than words
OP Offline
More than words
Registrert: May 2011
Innlegg: 38,551

Haha, morsomt:-)

Alle skikjørerer skal heretter bole. To man per stolheis og proteinshake på afterski.

The solutions of tomorrow, today.


Registrert: May 2011
Innlegg: 38,551
More than words
OP Offline
More than words
Registrert: May 2011
Innlegg: 38,551

Ikke no er som sunn mat og sunn livsstil og så toppe det hele med kvalitetsbol!!!! Det blir maks effekt, og treninga blir skikkelig motiverende. Faen azz, det bare eser ut!!! Låra er som hestelår, cepsen diger som en håndball, bare å bole på vettu!


 
 
Registrert: May 2011
Innlegg: 38,551
More than words
OP Offline
More than words
Registrert: May 2011
Innlegg: 38,551

For å svare han første: Prøv snus under forhuden, funker jævlig bra.


Registrert: May 2011
Innlegg: 38,551
More than words
OP Offline
More than words
Registrert: May 2011
Innlegg: 38,551

sopp


Registrert: May 2011
Innlegg: 38,551
More than words
OP Offline
More than words
Registrert: May 2011
Innlegg: 38,551

Dob er barre rævva. Det kommer ingenting godt ut av d.Sløsing med penger er d ogsåasf


Registrert: May 2011
Innlegg: 38,551
More than words
OP Offline
More than words
Registrert: May 2011
Innlegg: 38,551

snus under forhuden, faen tobbak på kølla, hvis det skal gjøre vont kan du like gjerne ta tigerbalsam, vel du blir lett for gira med rus i bakken, veit om noen som skada seg hart(ryggen), pga rus, du blir så jævla overmodig.

dra på stort uten rus, ingen ting slår det.


Registrert: May 2011
Innlegg: 38,551
More than words
OP Offline
More than words
Registrert: May 2011
Innlegg: 38,551

hvis du ikke får "rus" nok av å stå på ski.. da er du F*** ikke verdig skiene du står på.. btw,,, har dette noe med fri flyts forum å gjøre....??!! NEI!!


Registrert: May 2011
Innlegg: 38,551
More than words
OP Offline
More than words
Registrert: May 2011
Innlegg: 38,551

hvis du ikke får "rus" nok av å stå på ski.. da er du F*** ikke verdig skiene du står på.. btw,,, har dette noe med fri flyts forum å gjøre....??!! NEI!!


Registrert: May 2011
Innlegg: 38,551
More than words
OP Offline
More than words
Registrert: May 2011
Innlegg: 38,551

Bare så d er sagt


Gjør hva der vil..
Registrert: May 2011
Innlegg: 38,551
More than words
OP Offline
More than words
Registrert: May 2011
Innlegg: 38,551

folk får gjøre hva faa. de vil, det er deres kropp og hode, men den dagen jeg blir kjørt ned av en neddopa ( eller dritings for den sags skyld) sæggeræv i skibakken, så kommer jeg ikke akkurat til å koseprate med han, ( skistøvler kan være harde mot endel kroppsdeler)

En annen ting dere dophuer kan tenke på er at der trenger ikke å komme til meg for å støtte til innleggelse på diverse institusjoner når dere er grønnsaker


Only users loose drugs
Registrert: May 2011
Innlegg: 38,551
More than words
OP Offline
More than words
Registrert: May 2011
Innlegg: 38,551

Only users loose drugs....


Registrert: May 2011
Innlegg: 38,551
More than words
OP Offline
More than words
Registrert: May 2011
Innlegg: 38,551

skader d??


Side 1 av 2 1 2

Mest lest på FRIFLYT.NO
Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå