Synes han rett over her har ett poeng, man bør faktisk vente litt med og putte i seg til man har sett hvordan andre takler det. Alkohol kan du drikke fra du er tolv for min del, det kan føkke det opp ganske bra det og, men de aller fleste rundt deg vet hvordan de skal takle det, hvordan det virker, og mer eller mindre hvordan de skal hjelpe deg om noe er galt.

Personlig liker jeg en liten joint etter middag når jeg er på hytta, bare så man får en bitteliten hjelm, men det kommer litt an på hvem man er med og sånne ting.

Tyngre greier synes jeg du\dere skal være sinnsvakt forsiktige med, om dere skal ta det, bør dere ta det i kontrollerte omgivelser de første gangene. Dette gjelder særlig (flein)sopp og syre. Her bør man også ta dette sammen med en som har erfaring med stoffet og virkninga, og som kan forklare at det faktisk ikke er farlig at hånda di er rar og at møll er kjempehyggelige og prate med i tre timer. Dere skal også huske på at ganske mange weekend-warriors med erfaring leser seg opp på det de putter i seg, så de vet hva de gjør med kroppen sin.

Det er også jævlig viktig og huske på at det er ulovlig, om man tas med dop, kan man få innreisenekt i USA, og en del annet hassle. Utover dette skal man godta at en del folk ikke liker at man røyker bønner e.l., det er tross alt du som er lovbryteren. Man skal ikke mase om at folk skal prøve fordi at man synes det er så digg sjøl. Jeg digger og røyke meg stein og fin, ta på øreklokkene og høre bra musikk, men det er ikke dermed sagt aller andre synes det er så koselig.