"Royker du hasj en gang, blir du narkoman paa heltid med heroin som din herre og mester...", saann het det da jeg vokste opp, og pokker heller, det stemte.. 
Men en ting jeg undrer meg paa, hvis jeg ikke hadde vaert paa fest som fjortis, kanon dritings med fatterns alko paa innerlomma, hadde jeg da royka hasj? og hvis jeg ikke hadde royka hasj, hadde jeg brukt hero?
Som nevnt leder det ene til det andre, men for meg var det alko som gjorde at jeg tok det foerste steget ut i en ~forbudt~ verden. Og jeg ville nok veddet en del paa at sann er det for "alle" andre ogsaa i norges land.. og poenget er det aa ta steget.. har man gjort det en gang, er neste steg(selv om det er i en annen retning) lettere aa ta..
Hvem ser ikke sine foreldre sitte aa drikke? Jeg mener, alko er jo akseptert som rus middel. Men bare for de "voksne"...
Til slutt, en som royker kjoerer mye saketere i bil, (herre gud, noen ganger virker 30km som 90... ) Hvem sloss mest? Drita gjengen eller stoner gutta?
Alko gaar ut over andre, weed ikke like mye... tror jegMen, weed bedoever en fra livet.. det er det ikke noe tvil om.. saa, vil du ha med deg det meste some skjer i det ofte korte livet vi har...meh, ingen prekener her.. peace