Jeg vet at dere har mye å gjøre for tiden.. det er vintersesong og dere har nettopp trykka ut et nytt blad med nydelige bilder, og interessange artikler.
Men, som en flittig bruker av forumet på FriFlyt, og som fast kjøper av fri flyt (skal skaffe abo når studielånet kommer, lover denne gangen (så sant det ikke snør et sted på østlandet da)) hehe..
Uansett, kan dere være så hyggelig å stenge/slette den Bærums gutter tråden som nå er godt over 500.. Det forpester helle forumet, og har i det siste trekte til seg en haug av andre personer som poster sine "16årige gutter med brunkrem og lettøl" nettsider..
Dette skal jeg tippe ikke er kjernen i det prioriterte segmentet som deres blad og forum er tiltenkt? eller??
For all del, bra med talerfrihet og humor, men dette "hvem har rikest pappa" debatene, det kan taes på de 10000 vis av andre debatforumer på nettet..
Hold Fri flyt for de som er interessert i ski/brett, som kjører ski/brett, og for de som har lyst til å lære om ski, brett, snø, skredsøkere, vintertøy og bra puddersteder....
Hilsen Meg...