Hei mfjelddalen!
Tusen takk for strålande svar! 10/10 poeng! Det med feller og kor vekta ligg har eg ikkje tenkt over før, men jammen eit godt poeng.
Eg var i dag på strandafjellet og fikk prøve 120 bredde på ski, lengde 183 full rocker. Sida eg var trøtt kl 0700 før avgang i dagtidlig klarte eg å gløyme skoa heime, så då benytta eg sjangsen til å teste nokre pudderplanka.
Tidligare har eg kun prøvd 88 bredda så må seie at overgangen til 120 bredde var som en drøm! De va heilt rått!! Fikk for første først gong ei stor bølge med snøv fra topp til tå mens eg svinga meg nedover. For ein kjensle!! :D
Blei frelst og sprang til sjappa å kjøpte 122 skia, i 176 lengd. Ser poenget ditt med lengre ski og bedre flyt, som du seie fins der inga universale svar på kva den individuelle treng. Så gjekk for leikande ski. Karen som jobba der virka dyktig og lytta til råda han kom med, følte litt på kva eg ville ha og lytta til kompisa. Samt syns eg at skia eg lånte i 183 blei litt seig i responsen når eg skulle ta nokre kjappe svinga, dog, kan det nok hende min teknikk var delansvarleg der... :)
Ønsker dykk alle flotte daga i snøven! (og elles)