WOW. Kanskje den verste monteringen jeg noen gang har sett.Ville tatt det opp med avdelingsleder ski/sykkel på xxl. Enten så sier du at du vil ha pengene tilbake pga dårlig opplevelse, eller at du vil ha en ny ski (du vet best eget ønske). Ref hva Bærnt sier om kjøpsloven så vil nok de ønske å borre på nytt, og kompensere deg (minst utgift for dem?). Men det er lov å håpe at avd.leder har såpass arb.stolthet at de ser størrelsen på feilen sin. Hvis du får pengene tilbake på ski, så må du igjen få kjøpt ny ski, selv om du kanskje fikk rabatt pga du kjøpte pakke? Så du er kanskje like tjent med en annen model i samme prisklasse?Men vær frimodig hvis de bare vil borre skien på nytt. Påpek at det er ikke slurvefeil, tilfeldighet. Forhåpentligvis vil de ikke være seg bekjent så dårlig arbeid på XXL. De har 30 dagers fornøyd garanti. Da kan man komme innen 30 dager, si man ikke er fornøyd. Vet ikke om for penger i retur, men i dette tilfellet hadde jeg ikke kranglet hvis det var jeg som sto inne for det arbeidet. HVIS du vil ha penger igjen, og handle et annet sted...?