Det der er det verste jeg har sett....Dvs, det er nesten det verste. Hadde en kamerat som fikk én binding montert som dine og én normalt. Det er vel om mulig enda mer evneveikt når det ikke engang er likt.
Jeg vil anbefale Weski, Oslo Sportslager, Sportnett, Vpg.no, fjellsport.no eller annet som ikke er store kjedebutikker. De som jobber der har virkelig lidenskap og greie på det de driver med. Verste er at det heller ikke er dyrere, XXL og disse er kun gode på billige Johaug votter, rælete stilongser og kalde hansker. Dyre og solide merker klarer de ikke å føre til noen bedre pris enn de nevnte butikkene.
Hvis du skal ha Black Crows vil jeg gjerne trekke fre We Ski. Kjøpte Black Crows Atris med Marker EPF Tour 12 på slutten av sesongen i fjor, og et par Black Crows Atris med Tyrolia attack 13 demomodell nå nylig. De har faktisk hatt en Camox utlyst på finn.no, demoski. Mine demoski var helt plettfrie under, men hadde selvsagt noen bruksmerker på oversiden. Likevel, halv pris! Ga vel 4.500,- for Atris med bindinger. Det er vel under halv pris.
Har hatt et par uheldige preppeepisoder med XXL. De klarte blant annet å rubbe skøyteskiene mine(!!!), gi meg alpinskiene fulle av glider (synes jo det er normal høflighet å skrape bort sølet på bindinger/oversiden) og ikke minst er det sjeldent de er ferdige når de sier det. Ikke veldig tillitsvekkende at det tidligere har vært en Danske på XXL i Sandvika som har ordnet skiene. (Er 1/4 dansk selv, så ikke vondt men!)