Palx, du er rimelig rask med å avfeie all klimaforskning som propaganda og "big business", men etter å ha lest gjennom www.klimarealistene.com, vil jeg nok påstå at det er du som har falt offer for vår alles kjære venn "propaganda".
Det å påstå at CO2 nivået øker i takt med pempraturøkninger og ikke omvendt er ikke feil, for ettersom havtemperaturene øker, og mer av CO2'en som er "bunden" i vatnet vert frigitt vil CO2 nivået øke, men det er ikke til å komme bort ifra at CO2 er en av de verste klimagassene vi har, og at ettersom CO2 nivået i atmosfæren aukar, vil temperaturen også auke som følge av drivhus-effekten. Men alt dette viste du vel på forhånd:razz
det er takket vere personer som deg som nekter å akseptere fakta som ikke passer deg og levesettet ditt, at det er mulig å holde live i den type teorier og myter som feks klimarealistene baserer seg på. Og som etter min mening er 80%++ tull! Klimaendringene er menneskeskapte, det er ikke til å komme bort ifra.
Uansett kva synspunkt du har i denne saken må jeg si meg sterkt enig i det som er nevnt tidligere: "Har vi rå til å ta sjansen?" Jeg personlig har iallefal ikke tenkt å gamble slik med skimulighetene mine!
Dawl ut:wink