Tusen takk for gode svar

Smertene satt under foten og inne i leggen og strålte. Tenkte at jeg brått hadde stor medfølelse for de som sliter med nettopp beinhinnebetennelse. Byttet til mine antikke scarpa og dertil telemarkbindinger type rottefella og beina var som nye. Så beinhinnebetennelse kan trolig ikke være grunnen. ..

Lurer på om det blir for stivt. Er jo ikke helt nede i svingene men vant til å kunne styre knekken på knær etc helt fritt. . Vet ikke om grønn fjær er for stiv eller er det letteste? Og om alle ntn støvler er like? Har jo heller ikke turt å prøve støvlene i etterkant og i Trysil fant jeg ikke utleie på ntn. Så vet ikke om det finnes steder så jeg kan prøve en annen støvel? Føler Telemark forsvinner mer og mer noe som er utrolig synd. Det er jo nettopp Telemark som er gøy!!!

Alternativet er jo å kjøpe med andre telemarkbindinger likt jeg nå har men det er klønete med sikring og ikke minst frakt av ski uten stoppere når jeg skal ha med et par barneski og staver++ så hadde vært gull om jeg fant noe som fungerte. Tidenes nedtur å konvertere til slalom smirk