Hvilken rolle spiller det om longboard blir et klesplagg!? Det var da faen aldri på grunn av sol at så inn i helsikes mange går rundt med de idiotiske truckercapsene! Et brett under armen er ikke hakket verre enn om buksa er rundt knærne eller om den er skintight! Hva så om skiten egentlig er laga for å stå på? Når brydde noen seg fem flate øre om funksjon? Hva tror dere hifinerder sier om hvor "bra" skullcandy er, og hva det skyldes at noen går med det på hodet? Eller forsåvidt hva som kan rettferdiggjøre prisen på noen av plaggene som klovner i alle leire går med? Damer som går i svindyre dunjakker og miniskjørt midtvinters...? Folk er dumme som bare juling alle sammen, så istedenfor å kaste bort energien på det så la heller oss alle sammen bare holde på!

Den ubarberte fyren i khakibukse, black flag t-skjorte og anmarssko melder: Poser i vei. Det er en menneskerett. Jeg har i allefall tentk å benytte meg av min! Men det er også en menneskeplikt å få tilbake for fjåsete påstander. Så skal du først si noe til han som aldri har brukt brette, så høflig nok til å være sikker på at han ikke er troende til å bruke det på deg. Har forresten ikke longboard.