Etter å ha gått til innkjøp av ski, bindinger og støvler fra tre forskjellige nettbutikker er tiden kommet for å få dreis på bøtteballetten av et kombinasjonsprosjekt for telemark & alpin på samme ski jeg har siklet så lenge på. Med det alpine hælstykket til Mejido 2.0 skulle dette gå som fot i hose. I teorien. Etter å ha snakket med Sport 1 Outdoor i Bergen er humøret ganske så dystert. Å montere en binding uten en skikkeling mal av metall (vil tro stål) er visstnok et rent helvete - det ble hvertfall jeg nettopp fortalt.

Så - er jeg fucked? Går det an å gjøre de selv? Klarer gutta på outdoor eller Platou å gjøre det uten at jeg må selge alle skjortene mine for å betale for alle arbeidstimene som vil gå med? Eller er det lys i den foreløpig mørke tunnellen?

Har du tilfeldigvis gjort dette før gjør jeg mest sannsynlig hva som helst for at du gjør det igjen for meg.

- skiene er Dynafit Huascaran - støvlene er Scarpa TX Pro anno 2015 (2016 har ikke tech i hælen) - bindingene er, som nevnt, Mejido 2.0 med hæstykke -