H123: Hvor raskt liker du å kjøre? Synes du det er gøy å kjøre på hardt føre? Pleier du å ha ca lik, bedre, dårligere kondis enn de du vanligvis er på tur med? Går du ofte toppturer flere dager på rad, eller tar mange topper per dag?
- God fart etter egne preferanser  Og jeg kjører på det føre jeg får! Jeg er stort sett i så god form at jeg har valgt å gå på toppturer med mine Line Opus og duke-bindinger fordi de er så sykt mye morsommere å kjøre på enn mine litt eldre G3 Saint som er 185 lange (korte). Jeg har ikke mange millimeterne igjen til 2 meter, så sånn sett passer jo de mange lengdene til Endre meg godt.. Men en ski på rundt 190 er vel ikke helt skivebom?
 Og jeg kjører på det føre jeg får! Jeg er stort sett i så god form at jeg har valgt å gå på toppturer med mine Line Opus og duke-bindinger fordi de er så sykt mye morsommere å kjøre på enn mine litt eldre G3 Saint som er 185 lange (korte). Jeg har ikke mange millimeterne igjen til 2 meter, så sånn sett passer jo de mange lengdene til Endre meg godt.. Men en ski på rundt 190 er vel ikke helt skivebom?