Bestilt den fra backcontry.com, men de hadde den kun i lengde 193. (var den lengden jeg skulle ha :-) Sett den på flere nettbutikker, men det er ikke alle som selger/shipper til Norge. Prøvde å bestille den i vår uten å få napp. Ble ikke billig å kjøpe den via USA, men den dollarkursen vi har nå. Sendt en meldig til Nordica Norge på fjesbook og fikk en mld fra Ramo? om at det ikke skulle være vanskelig å få den i Norge. Var bare å høre med butikk som har avtale med Ramo. Men jeg hadde allerede bestilt den fra USA. Leste også på div forum at den ble rimlig fort utsolgt i fjor. Ilfg melding jeg fikk skal de ha den på Oslosportslager, kan ikke se at de har den på lager nå, men du bør absolutt høre med de før du bestiller fra USA. Betalt 6900 kr for ski og frakt, moms og eventult toll kommer i tillegg. Ser at de skal ha 7999 kr for enforcer på nettsiden til Ramo. Skal ha dynafit beast 14 på skia. Fikk testet den binding sist sessong er veldig fornøyd med den til både topptur og bakkekjøring. Har kjørt marker, salomon og Diamir FF pro. Beast har vært nærmest når det gjelder vanlig alpinbinding. Vekta på er heller ikke værst på enforcer, 2250 gram for et par. Mine nåværende annex 108 veger rundt 2100 gram i 191. Så jeg tror det er den blir et bra setup for alle dagene i fjellet denne vinteren :-)