Flott at du beklager fantomas. Ble ganske irritert selv her jeg satt. Er jo greit med diskusjoner, men skitkasting har jeg ikke så mye til overs for. Har tidligere vært borti hardcore-forum der pønkere har kastet skit til andre med samme grunnholdning pga nyanseforskjeller. Og d er jo ikke d d hele handler om. D handler om gjensidig respekt. Faen hvor koolt d er når f.eks Shit-teamet utfører ekstremsport på kort fjøl, og spør du dem, synes de sikkert d er nokså bra d som utøves på langt brett og, f.eks ned Trollstigen. Er også litt redd for at dette skal være en "hype". Leste på longboard.no at noe av d mest trendy du kunne ha under armen i sommer var et longboard. Da er d feil fokus!! På vei opp bakken kan d være høvelig å ha d under armen, men d er en grunn til at d har hjul! Er så hærlig når man er flere som ruller sammen, da blir d ikke så ensomt! Alle kan ikke være longboardets Maradona, da må man bare se mellom fingrene at noen er mer som "Gamsten". Har jeg ikke mer fornuftig å gjøre enn å skrive om hva som er koolest av kort og langt brett? Djises!
Fred ut!