longboard longboard longboard longboard....
|
Fersking
|
OP
Fersking
faen hva skjer? her er det 5000 innlegg om longboard. dette må vel være den største hypen siden yo-yo feberen som herjet i perioder på 80 og 90 talllet, eller sprengtråd i eikene på sykkelen under apachetiden.. jeg får MARK av å se posere gå rundt i flip flops eller vans slip ons, boardshorts og sokk rundt hodet med longboard under armen, UTEN en flekk på hjulene. Eller vinglete skijibbere som hyper seg opp med longboard utenfor teltet på stryn eller i bakruta på pappas bmw.. det er trist for ett gammelt skatehjerte å se at ett utspring av selve barnet, blir mishandlet og voldtatt på den måten. få dere inlines eller snakeboard.
|
|
|
 rait ånn!
|
Fersking
|
Fersking
longboard e for tebakestående folk. e bare en sparkesykkel uten styre. så har di ishe peil heller. drive å spyle brettene me vannslangen så planken råtne og alt ruste i stykker. "jei må jo ha en clean setup lixm"
|
|
|
 Haha, seriøst gutta!
|
Medlem
|
Medlem
Om det er noen innlegg om longboard.. HVA SÅ?! tenk om alle BC kjørerne her skulle snakket dritt om alle jibbe innleggene eller motsatt.. om alle snowboardere skulle snakket dritt om ski.. osv. osv. osv. Og at noen av dere er mer enn 15 år gamle tviler jeg sterkt på(er jo bare udugelig dritt kasting dere kommer med), det er faktisk mange av oss longboardere som ikke er posere. Hvis du var gammel nok til at noen slapp deg avgårde til ekstremsportveko i år ville du også sett hvordan longboard kan utøves på et litt annet nivå enn sommercruising. Hva forventer du at vi skal gjøre når vi cruiser rundt i Oslos gater? Er ikke akkurat de store mulighetene for å komme opp i 70kmt eller slide rundt de fleste stedene her. Det blir det samme som å spørre deg hvorfor du ikke hopper over den kinesiske mur på skateboard når du er i Oslo... Og vi har ikke peil heller og spyler brettene med hageslange? -> HAHAHAHA Og longboard har myyye mer til felles med 70-talls skating enn skateboard.Se på slalom, pool carving, surfeflyten.. sorry gutta, dere har ikke noe å stille opp med med de latterlige kommentarene deres
|
|
|
 DET skjer
|
Tørr bak øra
|
Tørr bak øra
Jeg DIGGER å "pose" med mitt lange surf look longboard, gjerne i sandaler, surf shorts og baris(tja..) for den saks skyld. Skyt meg a'.. sikkert en del "posere".. f.eks damer som er keen på en surf look og derav kjøper seg longboard.. på samme måte som at folk kjøper seg snowboard fordi de mener det er show, samme med twin tip osv..og yo-yo for øvrig.. Det KAN være en fashion statement, men det betyr ikke at disse aktivitetene er "poser aktiviteter".. Er ikke akkurat NM i "posing" å kjøre ned svingene fra vikafjellet på voss i 70 km/t. og en ting til.. gi meg heller en dame som i startfasen vingler av gårde i surfstyle klær på sitt nyinnkjøpte sector 9 deck, enn en "avril lavigne look alike" som fikser ollie. Fantomas, du slakter din egen sport.. Jeez louise
|
|
|
 sweedish
|
Fersking
|
Fersking
|
|
|
 challenge??
|
Nytt medlem
|
Nytt medlem
sjekke ballene dine? 10 øl på setern, første mann til maja..noen som er med, eller er det bare "posers" og "wannabees" her inne..? chelly nelly, morra til arnfinn!
|
|
|
|
|
|
 som jeg trodde..
|
Fersking
|
OP
Fersking
de fleste motargumenter i denne debatten understreker det skremmende faktum at Norge er iferd med å bli en helgay nasjon.. kom opp med noe bedre a!! longboard,- yeah!!! so hot right now!! nerds...
|
|
|
 Kjære fantomas
|
Fersking
|
Fersking
Tenkte ikkje at eg skulle skrive inn på dette innlegge, men irritasjonen over at folk kan vere så arrogante over for andre brukarar her på forumet klarte ikkje å halde fingrane mine borte frå tastaturet. Eg liker å cruise ned ein fin bakke me sola i ansiktet og beina plasert godt på longboardet, du likar å gjere ein kickflip eller ein darkslide i Oslos gater, men du høyrer ikkje meg rakke ned på deg, og kvifor det, for eg ikkje vil disse deg, synast skating er kult uansett om hjula har kulelager eller ikkje. Du har ikkje noko med kven som skal like longboard og kven som ikkje skal. Longboard er ein aktiviter på lik linje med alle andre aktivitetar, her rakkar du ned på ein aktivitet som fleire og fleire finn glede av, og ein aktivitet som stadig er i utvikling. Har du kanskje prøvd longboard?? Skjerp deg, og prøv å tenke over kva du skriver. Og du, det finst posørar i skating også, kanskje du er ein av dei, du er iallefall kul nok til å skrive eit useriøst og kjipt innlegg som berre skapar irritasjon blant asfaltsurfera.Håper du søv godt om natta...Til slutt vil eg beklage at eg tok opp att denne tråden, eg skulle berre latt den dødd ut og vårte gløymt fortast mogleg. Fortsett å surf asfalt, godtfolk..
|
|
|
 ^
|
Tørr bak øra
|
Tørr bak øra
|
|
|
 beklagelse
|
Fersking
|
OP
Fersking
ikke meningen å irritere folk. ville bare kjøre en debatt rundt teamet
|
|
|
 Spytt og slim..
|
Fersking
|
Fersking
Flott at du beklager fantomas. Ble ganske irritert selv her jeg satt. Er jo greit med diskusjoner, men skitkasting har jeg ikke så mye til overs for. Har tidligere vært borti hardcore-forum der pønkere har kastet skit til andre med samme grunnholdning pga nyanseforskjeller. Og d er jo ikke d d hele handler om. D handler om gjensidig respekt. Faen hvor koolt d er når f.eks Shit-teamet utfører ekstremsport på kort fjøl, og spør du dem, synes de sikkert d er nokså bra d som utøves på langt brett og, f.eks ned Trollstigen. Er også litt redd for at dette skal være en "hype". Leste på longboard.no at noe av d mest trendy du kunne ha under armen i sommer var et longboard. Da er d feil fokus!! På vei opp bakken kan d være høvelig å ha d under armen, men d er en grunn til at d har hjul! Er så hærlig når man er flere som ruller sammen, da blir d ikke så ensomt! Alle kan ikke være longboardets Maradona, da må man bare se mellom fingrene at noen er mer som "Gamsten". Har jeg ikke mer fornuftig å gjøre enn å skrive om hva som er koolest av kort og langt brett? Djises! Fred ut!
|
|
|
 Faen for noen idioter
|
Tørr bak øra
|
Tørr bak øra
Har en spareku hjemme som er forbeholdt kjøp av longboard. Men nå begynner jeg nesten å lure på om jeg skal gidde kjøpe det! Kanskje jeg blir sett på som en "poser" der jeg vingler avgårekåre, har jo aldri stått på brett før. Syns bare det ser dritfett ut å cruise rundt! Skjerp dere bitches
|
|
|
|
|
|
 Re: longboard longboard longboard longboard....
|
Fersking
|
Fersking
Jeg har stått på longboard i 1- 2 år nå. Jeg hengte meg på "trenden" når jeg prøvde kompisen min sin sector 9 i sommer.. Etter det har jeg også fått inntrykk av at fler og fler henger seg på. Men hva så? Det er jo utrolig fett. Mange tror sikkert at man får status, men er ikke slik det foregår. Jeg fikk helt hekta, man! Dro til København i 1 uke i sommer for og stå med noen venner, og hver eneste by- beboer der, sto eller gikk med longboard under armen. Jeg syns det er fett, og er det noen som kaller meg for en poser, hva så? Jeg vet selv at jeg ikke er det. Bretta mine blir kun brukt til cruising, ikke noe hardcore kjøring her. Gleder meg til sommeren 09 allerede, da er det fram med brettet. Noen fler som gleder seg eller?
|
|
|
|
Ivrig
|
Ivrig
Er det noen som har psykiske problemer her så søk hjelp :grin Som gammel gubbe: Utvikling og nytenking går heldigvis videre :wink
|
|
|
|
Fersking
|
Fersking
Fantomas' innlegg henvender seg vel ikke særlig til dem som kjører longboard, snarere dem som _ikke_ gjør det, men likevel tasser rundt med det som stash. Forstående på den måten skjønner jeg til en viss grad poenget.Hvis langbrett er i ferd med å bli et klesplagg heller enn et redskap for cruising og bruk så er det unektelig teit. Det handler ikke om å være dyktig eller rævva, men når man ser samme karen med brettet under armen uke etter uke,- uten at hjulene noensinne har vært i kontakt med et fast underlag er det lov å kommentere det.
|
|
|
|
Entusiast
|
Entusiast
Hvilken rolle spiller det om longboard blir et klesplagg!? Det var da faen aldri på grunn av sol at så inn i helsikes mange går rundt med de idiotiske truckercapsene! Et brett under armen er ikke hakket verre enn om buksa er rundt knærne eller om den er skintight! Hva så om skiten egentlig er laga for å stå på? Når brydde noen seg fem flate øre om funksjon? Hva tror dere hifinerder sier om hvor "bra" skullcandy er, og hva det skyldes at noen går med det på hodet? Eller forsåvidt hva som kan rettferdiggjøre prisen på noen av plaggene som klovner i alle leire går med? Damer som går i svindyre dunjakker og miniskjørt midtvinters...? Folk er dumme som bare juling alle sammen, så istedenfor å kaste bort energien på det så la heller oss alle sammen bare holde på! Den ubarberte fyren i khakibukse, black flag t-skjorte og anmarssko melder: Poser i vei. Det er en menneskerett. Jeg har i allefall tentk å benytte meg av min! Men det er også en menneskeplikt å få tilbake for fjåsete påstander. Så skal du først si noe til han som aldri har brukt brette, så høflig nok til å være sikker på at han ikke er troende til å bruke det på deg. Har forresten ikke longboard.
|
|
|
|
Fersking
|
Fersking
Med din holdning (alle er teite, alt er lov) hadde man jo aldri hatt noe å diskutere/hovere over.Det hadde jo ikke vært noe gøy vel? Å sammenligne longboard med cap, bukser og headset funker dårlig for meg, men vi trenger ikke ta diskusjonen. Som du sier; posing er en menneskerett, det samme er det å ha meninger om nettopp dette - særlig på et diskusjonsforum på nett.
|
|
|
|
Entusiast
|
Entusiast
Poenget er at det er alt ubrukelig skrot som man har kjøpt fordi man er ei jåle. Og det er bare helt kult Seff er det gøy å gi hverandre tyn for det, men det som får noen til å synes at longboard er kult eller ikke er snarere at man lar seg overbevise av andre hva slags ubrukelig skrot man skal kjøpe og jåle seg med istedenfor.
|
|
|
|
|
|
 Alle hjul som er møkkete
|
Fersking
|
Fersking
men klart, når du ser folk labbe rundt, men longboard og hjulene er kritt hvite, er det jo litt dølt, men det er ypperst sjeldent EGENTLIG, jævla negativ tråd! ta deg en brødskive og heller styrk energien i skallen din .skatet i 10 år, aldri hatt et longboard, men ser ut til at jeg må gå til innkjøp, snart kommer det nye kamera mitt i posten!faggots always wanna blame!
|
|
|
|
Fersking
|
Fersking
finn deg en føkkings avis å skrive innleggene dine. hva er problemet egentlig? latterlige sammenligninger og sløkket budskap. du virker som en dust @ fantomas
|
|
|
 Bomb hills, not people.
|
Entusiast
|
Entusiast
http://www.youtube.com/watch?v=XUGNN4RPsrI Longboarding eller Dh skating som det også kalles er kommet for å bli så ingen vits å ta denne diskuksjonen.
|
|
|
|
Fersking
|
Fersking
Sitat Danielsan:men klart, når du ser folk labbe rundt, men longboard og hjulene er kritt hvite, er det jo litt dølt, men det er ypperst sjeldent EGENTLIG, jævla negativ tråd! ta deg en brødskive og heller styrk energien i skallen din .skatet i 10 år, aldri hatt et longboard, men ser ut til at jeg må gå til innkjøp, snart kommer det nye kamera mitt i posten!faggots always wanna blame! posten er to år gammel.Men er helt enig i det du sier.
|
|
|
|
Fersking
|
Fersking
er vel bare kult at fler folk står på longboards uansett om det er 1 gang eller 100 ganger i året. For en latterlig ting å klage på.
|
|
|
|
|