Hei Hjalmar! 

Nå er nok jeg litt innhabil siden jeg kjører for Salomon.

Men den skia tok meg på senga når jeg fikk den i våres. Skia er lett på foten,men kjører veldig bra i alle typer snø. Den er lettkjørt og flyter overraskende bra i puddern, samtidig kjører den veldig bra på hardt føre også. Det er lenge siden jeg har blitt tatt så på senga av en ski som jeg ble av denne skien. Det er jeg faktisk sikker på at jeg hadde blitt også om jeg ikke kjørte for Salomon. Jeg kommer til å kjøre den både som freeride ski og som topptur ski kommende vinter. I bakke kjører den bra til å være en frikjørings ski. Jeg har dog kun testa den i 188 så vet ikke hvordan andre lengder oppfører seg,men i alle tester den har vært med denne høsten har den havnet godt ut! 

Uansett så vil jeg anbefale deg å teste den på en demo om du har mulighet før du handler. I dag er det så mange ski demoer rundt om kring og også en del butikker som har ski på demo så man kan teste før man kjøper. Da vil du får mulighet til å teste det som er av ski og finne det som passer best for deg! Det blir spennende å se hva folket sier om skia nå som den kommer i butikk,men jeg har trua på at den blir godt tatt i mot!