Hei,
det er jo litt subjektivt, så du vil sikkert få like mange ulike alternativer som svar..
Min personlige favoritt er Targhee-serien til Gregory, 35 liter for min del. Grunnen til det er generelt veldig gode løsninger, der mener jeg de ligger et par hakk foran de fleste andre. Lommene er plassert der de skal, og de er faktisk også dimensjonert for det de skal brukes til Ytterst få sekker har rom til skredutstyr som er stort nok, som regel er det bare såvidt man får likket det, og spade/stang stiver opp hele fronten på sekken, hvilket lett kan endre bruk og ergonomi på resten av sekken. Spesielt om du skal ha med en spade som faktisk kan flytte litt snø, og ikke disse små lette spadene folk flest har med for syns skyld.
Skredrommet på Targhee har god plass til både skredytstyr som kan brukes, samt fellene. I tillegg er det Gregory-kvalitet, både på slitestyrke og konstruksjon.
Mye annet bra der ute også, men for min del har denne det lille ekstra i form av at de nødvendige løsningene (som alle skisekker har) faktisk funker.