et er flere og flere som skaffer seg randoutstyr, og bruker det også de gangene de er i bakken. Ikke alle som har skjønt verdien av flere ski i stallen :P

Men det er store variasjoner, i alt fra det superlette randoutstyret, til blytunge alpinutstyret med gåfunksjon. Sistnevnte vil nok være det mest optimale i bakken, husk også at kraftigere støvler gir rom for bedre tilpasninger om du har krangleføtter! Som meg, mine "rando"støvler pr dags dato veier ca 2,5(!!) kg pr stk (K2 Pinnacle), tilpasset så det holder. Men de skal byttes ut så snart jeg finner en annen støvel som er lettere, like god å kjøre med, og ikke gir meg lyst til å gnage av meg føttene for hver tredje sving. 

Uansett så bruker jeg de på ski som Hoji og DPS RPC med Kingpin, og det fungerer helt konge! Tungt å gå opp, men det er bare å gjøre det nok ganger så går det seg til. Og desto bedre til heisbasert frikjøring. Har lettere oppsett også, men det blir stort sett liggende til fordel for mer kjøreglade oppsett (som jeg helst prioriterer)