Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
4frnt Raven vs. Hoji
#182597 08/02/2018 11:30 AM
Haugsi Offline OP
Nytt medlem
OP Offline
Nytt medlem

Hei,Jeg skal ha nye toppturski/frikjøringsski. Det er kjøringen som er i hovedfokus, men det bør ikke være for tungt å ha med skiene på tur. 

Søker først og fremst pudder, men realiteten tilsier at det også vil være noe varierende føre ofte. 

Jeg har vurdert 4frnt Raven i 184 cm, samt Hoji i 179 og 187. 

Vekten på Raven er 1770g med Hoji er på hhv. 1775g og 1950g.

Er 180 cm og litt for tung... 

Noen som har noen innspill? 

Re: 4frnt Raven vs. Hoji
Haugsi #182598 09/02/2018 6:56 AM
Medlem
Medlem

Hei.

jeg har begge skiene, hoji 187 og raven 190.

for pudderkjøring synes jeg raven blir litt smal. Den funker forsovidt bra til mye, men blir litt «veik» på krevende føre etter min mening.

hoji funker bra i pudder og varierende forhold (litt irriterende med fullrocker når det blir hardt, gjelder også raven) men denne veier også en del mer.

hvis du ønsker ei ski for å gå til pudderet ville jeg anbefalt hoji av de to. Hvis det blir en del lengre turer, eller at det ikke blir så mye pudder , tror jeg raven vil fungere bedre.

når dette er sagt finnes det jo enda bredere og lettere ski også, for eksempel sgn togga Carbon.

Haugsi #182599 09/02/2018 12:08 PM
Tørr bak øra
Tørr bak øra

Jeg ville valgt etter hvilken bruk som veier tyngst. 

Om tur og variert føre er tingen, ville jeg gått for Raven.

Om kjøringa står i høysetet, og du ikke er redd for litt ekstra vekt, Hoji. 

Men om vil ha Hoji ville jeg prøvd og få tak i den forrige utgaven. Den er tyngre, men kjører desto bedre, også på variert underlag. 

Hoji er også "korte" i lengden, så gå OPP i lengde. Det gjelder generelt for fullrocker-ski, der du står litt lenger frem på skia enn ellers. Det er også en ski som helst vil ha litt trøkk fra kjøreren for å våkne skikkelig, kan være greit å ta med i betraktningen (uten at jeg vet noe om hvordan du kjører)

Men om det står mellom Raven og nye Hoji, hadde Raven vært en nobrainer for min del. Etter å ha fått testet de begge selv, så synes jeg personlig at Raven kjører bedre i løssnøen, enn hva Hoji gjør på variert underlag.

Haugsi #182600 11/02/2018 9:20 AM
Tørr bak øra
Tørr bak øra

Du kan og vurdere 4FRNT COL, i 188cm er den 114 på midten. Den har spenn under foten og rocker fremme og bak. Ingen lettvekter, men ei ski som takler mye forskjellig underlag. Flyter godt i løssnø, men fungerer og godt "over hele fjellet". Har kanskje litt begrensninger på hardt underlag og i stor fart, da de er myke. De er ekstremt lettkjørte. 

Haugsi #182601 11/02/2018 7:25 PM
Nytt medlem
Nytt medlem

Hei,Eg har 184 Raven med ATK freeraider14 og 187 Hoji med Fritschi Tectons i 16-19 utgåva. Er sjølv 175 og rundt 85 kg. Utifrå det du skriver er det ikkje så lett å svara kva som passar for deg, her er det litt lite informasjon. Kor mykje tur og kor mykje heis skal det køyrast. Kor god er du på ski? Er du eks-racer som har tyngdepunktet langt fram (nøytral "stå klar stilling" på tåballen er det Hoji anbefalar)? Er du godt trent? Kor skal du stå på ski, Sogndal, Sarpsborg? Kva sko skal du bruka osv. Du skriver frikøyringsski, skal den då takle kartongføre og oppkøyrd lausnø i heis? Eller er det ei toppturski som du av og til tar med i heisen om forholda er perfekte? 

Ut i frå høgda og vekta di ville eg nok ha anbefalt 187 Hoji om du skal bruka meir enn halvparten av tida i heis. Om eg synsar litt her så kan eg anta at du håpar på ei 50/50 ski som skal dekka behova dine for alt anna enn bakkekøyring. Om du ikkje er den vassaste på klipper og hopp kan du nok komme frå det med ein tecton binding. Eg har det sjølv på mine 187 og det har gått fint så langt. MEN med mine Hawx xtd på 1450g så kjenner du vekta når du går. Det er litt for tungt for lange turar om du ikkje er heilt trent for det. Om dette ikkje er eit problem for deg anbefalar eg denne bindinga, eller ein Kingpin (har du is i magen ventar du til neste sesongs Shift-binding). Og som nemnt over, er heiskøyring det du satsar på er den tidligare modellen av hoji betre. Den nye er meir retta for topptur og uspora snø.Om du tenker i hovudsak på topptur kan du dela det opp i to kategoriar: Lett og langt eller semitung, om du skal ha ei ski for heile året der "pudder" er mangelvare, gå for Raven med ATK Raider 12/14, Diamir Vipec12, G3 ion LT, G3 Zed (neste år) , eller ein relativt lett plum binding. Prøv å hald vekta på ca 2100g. Og kjøp lette fellar, ikkje gå i vektfella (pun intended) med å øydelegge skioppsettet med tunge nylonfeller...Om du skal gå på tur med mykje snø, velg enten 187 Hoji med ein lett binding, Vipec12, Raider12/14, eller G3-Zed. Det du kan gjera for å spare endå meir vekt er å velge 179 Hoji, og montera bindinger -1,5cm til -2cm bak anbefalt montering. Då får du litt meir flyt i topp og du kan stå litt meir tradisjonelt på skina. Lurt når syra kjem etter ein lang tur. Det er mykje bakski på Hjorleifson sine ski, ver sikker på at du er komfortabel med det før du monterar skina.Om du vil kjøpa endå lettare bindingar, så kan du det, men eg ville ikkje anbefalt det om du skal bruka dei i heis i ny og ne.Sjekk ut linken under for monteringsinfo. NB, pass på at du stolar på butikken som skal montera dei, dette er ikkje ski du vil ha feilmontert for langt framme. http://mtnguiding.com/media/2017/1/4/where-do-i-mount-my-hojis-renegadesravens-tooSer fram til kva du bestemmer deg for. Lykke til!