Har stått mye i både Myrkdalen, Voss og Røldal. I Myrkdalen er snøen ofte veldig fin, og det er absolutt fine muligheter for fin kjøring. På Voss syns jeg terrenget er mer spennende, med dropper og mulighet for mer varierte runs. Det ligger lavere enn Myrkdalen, og om det regner på Voss så snør det ofte i Myrkdalen.Det en får kjørt med heis i Røldal synes jeg rett og slett ikke er så veldig spennende. Kun snaufjell, ikke skog. Men mye fint om en tar beina fatt.
Kan varmt anbefale Strandafjellet. Der har du alt. Snaufjell med lange relativt bratte linjer, som ender opp i lettere bjørkeskog. Begge sider (Roaldshorn og Furset) har veldig fine områder for skogskjøring. Pizzaskogen er jo legendarisk! Baksida av furset sida, ned til pizzafabrikken. Går ikke heis så dere må bli hentet. (Skitaxi!). Ganske nye heiser (Stol og gondol) tar deg raskt til toppen. Klaffer snøen på Strandafjellet så kan du ha det vanvittig morro. Det er jo kystklima, så den ene dagen kan det regne, før det kommer væromslag og det detter 70 cm løssnø over natta (Har opplevd dette, da jeg har bodd der et år.) Det var en ukedag, så det var sol 70 cm løst og ca 5 andre i hele anlegget! Alt i alt er det muligheter for veldig mye god skikjøring!!